Przetargi.pl
Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem części budynku dydaktycznego – przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu – związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. wraz z remontem klatki schodowej, modernizacją pionu węzłów sanitarnych, holu parteru, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznych, LAN wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020, , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, , fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem części budynku dydaktycznego – przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu – związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. wraz z remontem klatki schodowej, modernizacją pionu węzłów sanitarnych, holu parteru, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznych, LAN wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Wykonanie prac ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z przebudową i remontem częṡci budynku dydaktycznego – przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 42 we Wrocławiu – związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. wraz z remontem klatki schodowej, modernizacją pionu węzłów sanitarnych, holu parteru, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznych, LAN wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie – na podstawie: - Pozwolenia na budowę - Decyzja nr 824/2017 z 20.02.2017 Wydz. Architektury i Budownictwa we Wrocławiu, - Projektu budowlanego, - Projektów wykonawczych branżowych, - Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - Przedmiarów robót, - Tabeli wartości robót z opisami elementów prac wg branż 2. Krótki opis prac budowlanych: 1) prace rozbiórkowe - Demontaż wyposażenia , przyborów sanitarnych i grzejników ( pom. likwidowane 0.09 , 0.10 , sanitariaty , korytarze , klatka schodowa ) - Demontaż wewnętrznych drzwi wejściowych i wewnątrzlokalowych wraz z ościeżnicą ( pomieszczenia likwidowane 0,09 , 0.10 ,korytarze i sanitariaty ,drzwi wejściowe do pom. 0,2 i 0.7 ,drzwi wahadłowe ,drzwi do piwnicy ,drzwi do pom. przyłącza wody ) - Demontaż sufitów podwieszanych i obudów ( klatka schodowa ( klatka schodowa , korytarze na poddaszu ) - Demontaż obudów ( pom. likwidowane na parterze , sanitariaty ) - Usunięcie wykładzin ścian ( sanitariaty ) - Usunięcie warstw posadzek ( po. Likwidowane na parterze oraz hol , korytarze ) - Wyburzenia w strefie szaf socjalnych - Demontaż balustrad klatki schodowej i pochwytów na parterze - Demontaż stopnic i warstw posadzek na klatce schodowej ( podesty, biegi , spoczniki ) 2) Prace remontowe - Naprawa ścian i sufitów ( gdzie wymagane ) - Naprawa podłóg , podłoży ( gdzie wymagane ) - Remont konstrukcji stalowej schodów ( wraz ze wzmocnieniem – komplet ) - Udrożnienie kanałów wentylacji grawitacyjnej ( gdzie wymagane ) - Remont wewnętrznych drzwi wejściowych ( wszystkie drzwi na drogach komunikacji ogólnej nieprzewidziane do wymiany ) 3) Prace budowlano-montażowe i wykończeniowe - Wzmocnienie konstrukcji stalowej klatki schodowej , montaż stopnic ,balustrad , pochwytów ( komplet ) - Wykonanie otworu w dachu i montaż klapy dymowej ( dach klatki schodowej ) - Przebicia w ścianie z montażem nadproży stalowych ( proj. szafy socjalne w korytarzach - Przebicia w ścianie z montażem nadproży stalowych i wzmocnieniem filaru ( proj. Hol na parterze - Powiększenie ( korekta ) otworów drzwiowych z montażem nadproży stalowych ( klatka schodowa IV piętra , korytarze i sanitariaty na wszystkich piętrach ) - Zamknięcie ( sanitariaty na I , II , III piętrze ) i przedłużenie z I piętra na parter kanału wentylacji grawitacyjnej ( parter i pietra ) - Wykonanie otworów wentylacyjnych w ścianie pomiędzy sanitariatami im klatką schodową ( sanitariaty na wszystkich piętrach ) - Wykonanie nowych ścianek działowych ( proj.. szafy sanitariat na II piętrze ) - montaż drzwi klatki schodowej ( zamknięcia p.poż ) ( klatka schodowa na wszystkich piętrach , drzwi wahadłowe na parterze , drzwi do piwnicy ) - Montaż wewnętrznych drzwi wejściowych i wewnątrzlokalowych ( po. 0.2 , 0.7 na parterze , korytarze i sanitariaty na wszystkich piętrach , pom przyłącza wody ) - wykonanie tynków wewnętrznych ( w miejscach po przebiciach ,skutych okładzinach I spękanych tynków ) - Wykonanie obudów pionów i podejść sanitarnych oraz szaf socjalnych ( gdzie przewidziane) - Wykonanie impregnacji konstrukcji dachu do NRO ( poddasze w całości - Wykonanie obudów p.poż ( sufity na poddaszu ) - Wykonanie obudów sufitów podwieszonych ( hol , korytarze , sanitariaty ) - Wykonanie obudów instalacji ( hol, korytarze, sanitariaty , klatka schodowa ) - Wykonanie okładzin ścian ( sanitariaty ) - Wykonanie podłoży pod posadzki ( tam gdzie przewidziano ) - Wykonanie posadzek ( klatka schodowa , hol , korytarze , sanitariaty ) - Wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów z gruntowaniem - Prace malarskie ( w obszarze opracowania ) - Montaż wyposażenia stałego ( wyposażenie drobne – gdzie przewidziano) 3. Krótki opis prac elektrycznych: Postępowanie przetargowe swoim zakresem obejmuje wykonanie następujących robót : - instalacji zasilającej, rozdzielnice i wewnętrzne linie zasilające - instalacji oświetleniowej i oświetlenia awaryjnego klatki schodowej – wraz z przyległymi korytarzykami i pomieszczeniami WC. - Instalacji oddymiania klatki schodowej - instalacji sygnalizacji alarmu pożarowego - sieci teleinformatycznej ( strukturalnej ) wraz z okablowaniem i osprzętem. Ponadto , poza w/w projektem należy wykonać instalację oświetleniową i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia dla pomieszczeń parteru nr 02 ,03, 04, 05,05a, 05B, oraz nr 201 , 203 . 204 i 301, – wg opracowanych przedmiarów. Wymienione instalacje wykonać podtynkowo – przewodami typu YDY. Zmiana funkcji Sali 1Z – wykonanie inst. oświetleniowej, zasilania komputerów,, teletechnicznej, LAN - wg załączonych rys. i przedmiarów. Po zakończeniu prac montażowych wykonać pomiary rezystancji izolacji , skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym , badanie wyłączników różnicowo – prądowych , ciągłości przewodów ochronnych PE i pomiary natężenia oświetlenia prądem elektrycznym. 4. Krótki opis prac sanitarnych: 1) stan istniejący: Budynek dydaktyczny A-1 posiada 5 kondygnacji nadziemnych i podpiwniczenie w całym rzucie budynku. Obiekt powstał w latach 20-tych ubiegłego stulecia w technologii tradycyjnej. Budynek bezpośrednio przylega do budynku Gmachu Głównego i jest z nim skomunikowany. Istniejące instalacje sanitarne: wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, lokalne podgrzewacze ciepłej wody przy umywalkach. Zasilanie centralnego ogrzewania z istniejącego węzła cieplnego, jedno-funkcyjnego. Modernizacja węzła do nowych instalacji poza zakresem, po stronie dostawcy ciepła. Zakres prac określają projekty wykonawcze oraz przedmiary robót dostarczone przez Zamawiającego. 2) Opis robót do wykonania: Cz. A. - Demontaż instalacji. 1. Demontaż instalacji wody zimnej w całym budynku do zaworu odcinającego za wodomierzem na przyłączu, 2. Demontaż instalacji kanalizacji sanitarnej w całym budynku z wyłączeniem kanalizacji pod-posadzkowej, 3. Demontaż instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku do zaworów odcinających na rozdzielaczach w węźle cieplnym, 4. Demontaż instalacji podgrzewaczy elektrycznych wody w całym budynku, 5. Wyniesienie z budynku, składowanie i utylizacja odpadów budowlanych i złomu. Cz. B. – Montaż nowych instalacji. 1. Montaż instalacji wody zimnej w całym budynku z rozdzieleniem instalacji wody użytkowej od hydrantowej, 2. Montaż instalacji hydrantowej z hydrantami HP-25, zestawem hydroforowym na wszystkich kondygnacjach i w piwnicy, 3. Montaż instalacji ciepłej wody i cyrkulacji w całym budynku i włączenie jej do podgrzewacza c.w.u. w węźle cieplnym, 4. Montaż kanalizacji sanitarnej w całym budynku, włączenie do istniejącej kanalizacji pod-posadzkowej, połączenie z istniejącymi rurami wywiewnymi, montaż pionów w miejscu zdemontowanych, 5. Montaż instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku, włączenie do rozdzielaczy w węźle cieplnym, grzejniki na klatce schodowej w wykonaniu dekoracyjnym należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację, 6. Montaż kurtyn powietrznych przy wejściach do budynku w wersji dekoracyjnej, należy uzgodnić z Zamawiającym i uzyskać jego akceptację, 7. Montaż wentylatorów wyciągowych z pomieszczeń węzłów sanitarnych, nawiew kompensacyjny z klatki schodowej poprzez zawory ppoż. Sterowanie czasem pracy centralnym sterownikiem włączającym wszystkie wentylatory, z możliwością programowania czasu pracy w cyklu dobowym i tygodniowym. Wykonawca własnym staraniem uzyska opinię kominiarską, wskazującą właściwe kominy grawitacyjne do montażu wentylatorów, stan techniczny istniejących kanałów, kanały grawitacyjne należy oczyścić i odgruzować. 8. Wykonawca wykona korektę sprężu wentylatorów tak, by uzyskać wymagane ilości powietrza wywiewanego. 9. Pom. parteru: wykonanie instalacji wod.-kan. z montażem urządzeń i osprzętu wg załączonych przedmiarów. 10. Sala 1Z : zmiana użytkowania dla pom. biurowych – wymiana inst. c.o., rozprowadzenie instalacji związanej z klimatyzacją pom. (bez urządzeń) wg załączonych rys. i przedmiarów. 5. Sala 1 Z – zmiana funkcji: - roboty budowlane związane z wykonaniem podziału Sali na 4 pomieszczenia tj. 3 pom. biurowe i korytarzyk wewnętrzny, - prace rozbiórkowe i demontażowe, - wykonanie ścianek działowych, posadzek, wymiana stolarki okiennej, - montaż stolarki drzwiowej, - wykonanie sufitu podwieszanego m.in. dla schowania instalacji wentylacji, - prace tynkarskie, malarskie, wykończeniowe. Pom. biurowe parteru: - roboty budowlane, malarskie, posadzkowe związane z zamianą pomieszczeń przez jednostki administracyjne uczelni – wg załączonych przedmiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej w wysokości 40.000 zł. (słownie czterdzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.77.2017 – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w innym terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 7b. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego raz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany dokument pn.: Zbiorcze zestawienie cen - wg załącznika nr 1a do SIWZ 3. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, 4. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. kopia dowodu wniesienia wadium, 7. oświadczenie - zobowiązanie do wykonywania prac wskazanych przez Zamawiającego przez osoby zatrudnione w ramach umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach