Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59300 Lubin, ul. Władysława Łokietka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2017-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Władysława Łokietka 6
59300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NABÓR PERSONELU DO OPIEKI NAD UCZNIAMI W CZASIE PRZEWOZÓW DO SZKÓŁ I ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH, PRZEDSZKOLA I PUNKTU PRZEDSZKOLNEGO W ROKU SZKOLNYM 2017/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opieka, w czasie przewozu, nad uczniami dowożonymi w ramach zorganizowanych dowozów z terenu Gminy Lubin, do szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenie Gminy Lubin i Miasta Lubina, oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, przedszkola i punktu przedszkolnego, w roku szkolnym 2017/2018, w okresie od 4 września 2017 r. do 22 czerwca 2018 r.– rano i powrót. Informacje dotyczące szczegółowego przebiegu trasy Zamawiający przekaże Wykonawcy na piśmie w dniu podpisania umowy. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o niekaralności za czyny popełnione przeciwko dzieciom. Przewidywany przez Zamawiającego faktyczny czas sprawowania opieki nad uczniami na danej trasie, w danym dniu, uwzględnia także czas niezbędny do sprawdzenia stanu pojazdu po przewozie uczniów, który wynosi po 5 minut rano i przy powrocie. Zamawiający zapewnia Wykonawcy dojazd do miejscowości rozpoczęcia i zakończenia sprawowania faktycznej opieki nad uczniami. W związku z tym rozpoczęcie i zakończenie tras planowane jest w Lubinie. Szczegółowe zasady i wymogi określające zakres zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz załączone do niej dokumenty, w szczególności: wzór umowy. Zamówienie jest podzielone na 15 części Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujących zasadach: - dla Wykonawców będących osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalności gospodarczej – możliwość złożenia oferty tylko na jedną wybraną część zamówienia, - dla Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – możliwość złożenia oferty na wszystkie lub wybrane części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312110-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożą oferty w niniejszym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną