Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2018-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym z zastosowaniem elementów profilaktyki uzależnień, socjoterapii i terapii pedagogicznej w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Wisznia Mała w ramach zadania pn: Zadanie nr 1* Organizacja i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym w m. Ozorowice Zadanie nr 2* Organizacja i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym w m. Szewce Zadanie nr 3* Organizacja i prowadzenie zajęć o profilu opiekuńczo-wychowawczym w m. Mienice 2. Celem działalności świetlicy środowiskowej jest wspieranie rodziny w procesie przygotowywania dzieci i młodzieży do samodzielnego życia, kształtowania właściwych postaw społecznych poprzez objęcie ich w czasie wolnym od zajęć szkolnych opieką oraz zajęciami edukacyjnymi i profilaktycznymi. 3. Zadaniem świetlicy jest: - pomoc w nauce, - organizowanie dzieciom czasu wolnego, - rozwijanie zainteresowań i uzdolnień dzieci, - rozwijanie kultury osobistej, - poprawa sprawności fizycznej, - rozwój umiejętności interpersonalnych, - współpraca z rodzicami/opiekunami dzieci i instytucjami je wspierającymi jak: szkoła, placówki medyczne, kuratorzy sądowi, organizacje pozarządowe. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia polega na: 4.1 organizacji zajęć świetlicowych, tworzeniu warunków do aktywnego i twórczego udziału dzieci w zajęciach, rozwijaniu zainteresowań, tworzeniu bezpiecznego środowiska zabawy i wypoczynku dla dzieci, wspieraniu w trudnościach szkolnych, posiadaniu wiedzy na temat dysfunkcji występujących w rodzinie, zapewnieniu dzieciom należytej opieki i bezpieczeństwa, 4.2. współpracy z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Wiszni Małej, ze szkołami, psychologiem i pedagogiem szkolnym, placówką służby zdrowia, 4.3. udzielaniu pomocy w sytuacjach kryzysowych szkolnych, rodzinnych, rówieśniczych i osobistych w oparciu o diagnozę indywidualną dziecka, 4.4. prowadzeniu dokumentacji pracy z wychowankami (ilość osób uczestniczących w zajęciach, wykaz tematów prowadzonych zajęć w danym dniu. 4.5. sporządzaniu miesięcznych sprawozdań realizacji przedmiotu umowy zawierające między innymi: tematy zajęć, terminy i godziny, informacje o liczbie osób uczestniczących w zajęciach w rozbiciu na poszczególne miejscowości, krótki opis prowadzonych zajęć. 5. Zajęcia będą prowadzone z dziećmi w 6-13 lat, w godzinach popołudniowych od 15:00. 6. Wykonawca w czasie realizacji przedmiotu zamówienia musi zapewnić dla uczestników z każdej grupy materiały dydaktyczne, niezbędne do przeprowadzania zajęć: tj. gry planszowe, przyrządy sportowe (piłki gumowe i piłki nożne, skakanki, badminton itp), przybory papierniczo-biurowe do zajęć plastycznych (papier, ołówki, farby, gumki do mazania, kredki świecowe, nożyczki, kleje, bibuła kolorowa karbowana, szary papier pakowy) itp. 7. Podstawowe formy pracy świetlicy: - edukacyjne: odrabianie lekcji, wyrównywanie zaległości w nauce, reedukacja, - zajęcia rozwojowe, obejmujące tematykę promocji zdrowia, profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy oraz ryzykownych zachowań, - organizowanie dzieciom czasu wolnego: gry i zabawy, wycieczki, inne formy aktywnego spędzania czasu oraz uczestnictwo w życiu kulturalnym i społecznym, np. koncerty, wystawy, - wspierające rozwój zainteresowań i uzdolnień dzieci: plastyczne, teatralne, taneczne, modelarskie itp., - zwiększające kulturę osobistą np. nauka zasad zachowania przy stole, nauka higieny, - rozwijające sprawność fizyczną: gry zespołowe, zabawy zręcznościowe, itp., - rozwijające poczucie estetyki, czystości, higieny osobistej, otoczenia, itp., 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadzoru i oceny jakości świadczonej usługi w zakresie sprawowania opieki nad dziećmi przez Wykonawcę. Nadzór i ocenę będzie dokonywała osoba wyznaczona przez Zamawiającego. Wykonawca podda się także kontroli, w tym niezapowiedzianej, przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. 7. Wymaga się, aby pomieszczenia, w których przeprowadzono zajęcia zostały po ich zakończeniu posprzątane przez Wykonawcę. 8. Zamawiający przewiduje iż łączna szacowana liczba godzin prowadzenia zajęć wyniesie : 1. - dla zadania nr 1*: 640 godziny zegarowych – 2 razy w tygodniu o łącznej ilości 8 godzin zegarowych zajęć tygodniowo, 2. dla zadania nr 2*– 320 godziny zegarowe - 1 raz w tygodniu o łącznej ilości 4 godziny zegarowe zajęć tygodniowo; 3. dla zadania nr 3* - 640 godzin zegarowych – 2 razy w tygodniu o łącznej ilości 8 godzin zegarowych zajęć tygodniowo. 9. Liczba godzin wskazana powyżej, jest liczbą szacowaną i może ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że faktyczna liczba godzin składająca się na przedmiot umowy może być niższa od ilości podanej i z tego tytułu Wykonawca nie będzie wywodził żadnych skutków prawnych w stosunku do Zamawiającego, w szczególności roszczeń majątkowych. 10. Osoby wykonujące przedmiot zamówienia muszą posiadać wyższe wykształcenie, pełną zdolność do czynności prawnych, nie być karaną za przestępstwa popełnione umyślnie oraz posiadać obywatelstwo polskie lub wykazać się znajomością języka polskiego wystarczającą do wykonywania zadań
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312110-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3). Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach