17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
4 Marca 3
75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
REGON: 33120312800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac naprawczych infrastruktury szkoleniowej, naprawy nawierzchni stadionu ośrodka sprawności fizycznej w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego w Koszalinie, na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac naprawczych infrastruktury szkoleniowej, naprawy nawierzchni stadionu ośrodka sprawności fizycznej w kompleksie wojskowym przy ul. Wojska Polskiego w Koszalinie, na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zakres prac naprawczych/robót – Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót objętych szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST), zawartymi w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców oraz pomocniczo przedmiaru robót. 4. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 5. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 6. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania prac/robót będących przedmiotem zamówienia jest teren infrastruktury szkoleniowej i ośrodka sprawności technicznej w kompleksie wojskowym w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. 7. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w szczególności czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 6 do Projektu umowy): 1) roboty drogowe, 2) roboty ziemne, - jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia) złoży wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego – zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 8 i 9, określono w § 5 ust. 18 i § 9 pkt 1 ppkt 10, projektu umowy, załączniku nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 3 do SIWZ – Formularz oferty: 1) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 2) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 3) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 11. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja istniejącego boiska o nawierzchni bitumicznej na boisko sportowe do piłki nożnej o nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
Dodano: 2024-07-02 - Budowa kompleksu zabawowo – rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 im. Jana Pawła II w Stargardzie – ETAP II.
Dodano: 2024-06-11 - Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
Dodano: 2024-05-17 - Adaptacja istniejącego boiska o nawierzchni bitumicznej na boisko sportowe do piłki nożnej o nawierzchni bezpiecznej przy Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Stargardzie.
Dodano: 2024-05-09 - Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-09-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 11 w Stargardzie.
Dodano: 2023-07-07 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty
Dodano: 2023-02-21 - Budowa placu sportu i rekreacji wraz z urządzeniami sportowo – rekreacyjnymi na działkach nr 225/12 i 225/13, obręb 11 przy ul. Jedności Narodowej w Kołobrzegu
Dodano: 2023-02-15 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I.
Dodano: 2023-01-09 - Budowa centralnego placu rekreacyjno – sportowego przy Szkole Podstawowej nr 7 w Stargardzie – ETAP I
Dodano: 2022-11-23