Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty

GMINA PŁOTY ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913033405 , fax. 913210745
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁOTY
    pl. Konstytucji 3 Maja 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913033405, fax. 913210745
    REGON: 811684479
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ploty.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pod nazwą „Zagospodarowanie przestrzenie publicznej w m. Dobiesław, Łęczna, Lisowo, Natolewice i Mechowo gm. Płoty” polegające na dostawie i montażu urządzeń wyposażenia placów zabaw w miejscowościach Dobiesław (działka gruntu nr 23/17), Łęczna (działka gruntu nr 7/18), Lisowo (działka gruntu nr 11/23), Natolewice (działka gruntu nr 13/14) i Mechowo (działka gruntu nr 85) wraz z bezpiecznymi nawierzchniami piaskowymi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 11 do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).3. Wykonawcy, którzy są którzy są zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej miejsca inwestycji, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w niej za pośrednictwem e-maila na adres: p.sobczak@ploty.pl. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.4. Realizacja zadania będzie dofinansowana w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania ”Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie 4.6 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej. Umowa o przyznaniu pomocy Nr 01008-6935-UM1611753/22 z dnia 27.10.2022r. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.6. Montaż urządzeń w gruncie zgodnie z zaleceniami producenta. Zamawiający nie ogranicza wykonawcom zastosowania dowolnej kolorystyki czy kształtów. Ważne jest aby zachować parametry techniczne i wytrzymałościowe materiałów, można zastosować urządzenia o parametrach równoważnych lub innych nie gorszych niż posiadają zaprojektowane urządzenia.7. Każde urządzenie powinno posiadać czytelne tabliczki znamionowe.8. OBOWIĄZKIEM WYKONAWCY JEST DOSTAWA I MONTAŻ TABLIC REGULAMINOWYCH W ILOŚCI 5 SZT. - ZGODNYCH Z TREŚCIĄ PRZEKAZANĄ PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek wówczas, jeżeli wykaże, że:wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie i/lub rozbudowie placu zabaw i/lub siłowni plenerowej o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto (słownie brutto: sto tysięcy złotych).Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach