Przetargi.pl
Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.

Gmina Miejska Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Plac Wolności 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 258 44 71
  • Data zamieszczenia: 2024-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wałcz
    Plac Wolności 1
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 258 44 71
    REGON: 570791483
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont boiska wielofunkcyjnego przy SP Nr 1, remont bieżni prostej i bieżni do skoku w dal przy SP nr 2 oraz remont boiska wielofunkcyjnego, remont bieżni prostej i do skoku w dal w SP Nr 5 w Wałczu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Remont boiska wielofunkcyjnego w Szkole Podstawowej nr 1.Roboty budowlane polegające na remoncie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 25,90 x 43,95 m dostosowanego do gry w piłkę ręczną, koszykówkę, siatkówkę oraz tenis ziemny w Szkole Podstawowej nr 1 m.in.:  demontaż wyposażenia boiska usunięcie nawierzchni sportowej wraz z obrzeżami oraz kostką brukową, odbudowa podbudowy betonowej, wykonanie ławy fundamentowej wraz z ułożeniem obrzeży betonowych, ułożenie kostki brukowej wokół boisk, montaż wyposażenia boiska, wykonanie nawierzchni poliuretanowej, wymiana siatki PP piłkochwytów.Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową oraz zgodnie z umową, projektem budowlano–wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. Nawierzchnia boiska zgodna z normą PN-EN 14877:2014-02 oraz certyfikatem World Athletics dla nawierzchni (tzw. Product Certificate).Część nr 2 Remont bieżni sprinterskiej oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 2.Roboty budowlane polegające na remoncie bieżni sprinterskiej oraz bieżni do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 2 m.in.: usunięcie nawierzchni sportowej wraz z obrzeżami z istniejącej bieżni oraz rozbieżni, usunięcie skrzyni skoczni, wykonanie prac pielęgnacyjnych asfaltowej podbudowy bieżni oraz rozbieżni, wykonanie cieku betonowego otwartego wzdłuż bieżni, wykonanie obrzeży na ławie betonowej wzdłuż bieżni oraz rozbieżni, wykonanie zeskoczni z nakładką gumową, montaż belki do skoku w dal, montaż skrzyni do skoku o tyczce, wykonanie nawierzchni poliuretanowej - typu natrysk wraz z warstwą ET, malowanie czterech torów z miejscem startowym i metą, humusowanie i obsianie trawą części nieutwardzonej po zdjęciu nawierzchni szutrowej (opaska wokół bieżni 1m).Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową oraz zgodnie z umową, projektem budowlano–wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. Nawierzchnia boiska zgodna z normą PN-EN 14877:2014-02 oraz certyfikatem World Athletics dla nawierzchni (tzw. Product Certificate).Część nr 3 Remont boiska wielofunkcyjnego, bieżni do biegów sprinterskich oraz rozbiegu do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 5.Roboty budowlane polegające na remoncie boiska wielofunkcyjnego, bieżni do biegów sprinterskich oraz rozbiegu do skoku w dal przy Szkole Podstawowej nr 5 m.in.:  demontaż wyposażenia boiska, demontaż koryta odwadniającego bieżnię, demontaż zeskoczni do skoku w dal, demontaż belek do skoku w dal, usunięcie opaski wraz z obrzeżami wokół boiska, usunięcie nawierzchni poliuretanowej boiska, usunięcie nawierzchni poliuretanowej bieżni, uszczelnienie spękań istniejącej podbudowy betonowo-asfaltowej bieżni, wykonanie cieku betonowego otwartego wzdłuż bieżni, naprawa fragmentu podbudowy betonowo-asfaltowej bieżni, wykonanie ławy fundamentowej wraz z ułożeniem obrzeży betonowych boiska oraz opaski, wykonanie podbudowy z kruszywa pod nawierzchnię boiska, ułożenie kostki brukowej wokół boisk, montaż wyposażenia boiska, wykonanie nawierzchni poliuretanowej, wymiana części siatki PP piłko-chwytów.Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową oraz zgodnie z umową, projektem budowlano–wykonawczym, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, Polskimi Normami. Nawierzchnia boiska zgodna z normą PN-EN 14877:2014-02 oraz certyfikatem World Athletics dla nawierzchni (tzw. Product Certificate).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej min. 900 m2 o wartości brutto min. 300 000,00 zł w ramach jednej umowy.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wyszczególnieniem: osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach