Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Curie-Skłodowskiej
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 4512034
- Data zamieszczenia: 2019-11-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu
ul. Curie-Skłodowskiej 5-7
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 4512034
REGON: 87155241700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o. o. w Grudziądzu w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r. Zakres rzeczowy: Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach zlokalizowanych na terenie miasta Grudziądz, administrowanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o., zgodnie z wykazem budynków stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. W budynkach znajdują się w przeważającej części lokale mieszkalne oraz użytkowe; Prace konserwacyjne, awaryjne i zgłoszenia nagłe po weryfikacji przez administratorów technicznych będą zgłaszane codziennie telefonicznie i drogą mailową. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania raz w tygodniu drogą mailową informacji zwrotnej na temat zrealizowanych zgłoszeń; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłą dostawę energii elektrycznej mieszkańcom budynków; Przyjmowanie zgłoszeń oraz usuwanie awarii odbywa się codziennie od poniedziałku do soboty w godz. od godz. 7ºº do 22ºº oraz w dni wolne ustawowo od pracy i w święta. W/w czynności, winny być prowadzone w budynkach, w zakresie granicy podziału z operatorem sieci. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania zgłoszeń do Operatora – dostawcy energii o nieprawidłowościach w ich instalacji; Zgłoszenia przekazywane będę Wykonawcy przez pracowników administracji jak i mieszkańców budynków. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do administracji potwierdzenie wykonania zgłoszonych prac; W sytuacji awarii, Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac zabezpieczających w terminie do maksymalnie 72 godzin (łącznie z dniami ustawowo wolnymi od pracy i świętami). Jeśli awaria może zagrażać życiu i zdrowiu ludzi wykonawca zobowiązany jest przystąpić do prac w trybie natychmiastowym; Przez awarie Zamawiający rozumie nagłe, niezamierzone uszkodzenie instalacji lub urządzenia technicznego, mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników budynku, narazić ich na straty materialne, spowodować przerwę w dostawie mediów. Wykonawca podejmuje czynności polegające na usunięciu przyczyn i skutków awarii. W sytuacji braku możliwości dostępu do lokalu, który jest konieczny do usunięcia awarii lub wykonania innych prac, Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej na następny dzień roboczy przekazać informacje do Biura Obsługi Mieszkańców w celu podjęcia działań administracyjnych związanych z dostępem do lokalu. Zakres prac konserwacyjnych, naprawczych: 1)Obiekty budowlane (pralnie) powinny być w czasie ich użytkowania poddane okresowej kontroli (pomiary z końcowym protokółem), co najmniej raz na rok, polegającej na sprawdzaniu stanu technicznego instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji aparatów. 2)Na podstawie dokonanych przeglądów, zabezpieczenie właściwego stanu technicznego instalacji elektrycznej w budynkach przez dokonywanie planowo – zapobiegawczych napraw awaryjnych, tym szczególnie w pomieszczeniach wspólnego użytkowania tj. strychów, klatek schodowych, piwnic, pralni z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej z wyłączeniem mieszkań. 3)Wymiana uszkodzonego osprzętu instalacyjnego (oprawy oświetleniowe, numery administracyjne przy wejściu do budynku, wyłączniki, automaty schodowe, czujki zmierzchowe, czujki ruchu, transformatory 230/24 V, gniazda wtykowe w pomieszczeniach wspólnego użytku), naprawa instalacji elektrycznej bez wymiany sprzętu i instalacji w lokalach mieszkalnych. 4)Naprawy taboretów elektrycznych w pralniach wraz z uzupełnieniem pokręteł i lampek kontrolnych. 5) Uzupełnienie przykryw na puszkach rozgałęźnych, wymiana żarówek i bezpieczników (klatki schodowe, pralnie, strychy, piwnice), oświetlenie zewnętrzne w budynkach. 6)Likwidacja nielegalnych poborów energii elektrycznej z liczników administracji, sporządzenie pisemnego i fotograficznego protokołu z powiadomieniem administratora. 7)Sprawdzenie obwodów elektrycznych i ustalenie przyczyn awarii. 8)Wymiana uszkodzonych przewodów w pomieszczeniach wspólnego użytku. 9)Wymiana wskutek zwarć osprzętu w tym puszek rozgałęźnych i zabezpieczeń (gniazda bezpiecznikowe i wkładki) w pomieszczeniach wspólnego użytku. 10) Dokonywanie pomiarów rezystancji ochrony odgromowej na budynkach i masztów anten zbiorczych TV raz na trzy lata. 11)Usuwanie uszkodzeń w /wym. instalacji. 12)Likwidacja awarii. 13)Wykonanie robót zabezpieczających w przypadkach losowych takich jak: pożar, katastrofa budowlana, klęski żywiołowe. 14)Materiały (aparaty schodowe, czujniki ruchu, czujniki zmierzchowe, transformatory) podlegające wymianie w czasie prac konserwacyjnych i awaryjnych podlegają rozliczeniu. Z uwagi na zakres przedmiotu zamówienia, zaleca się posiadanie przez Wykonawcę: stałej bazy techniczno – magazynowej w Grudziądzu lub w odległości do 150 km od miasta Grudziądza; telefonu stacjonarnego lub komórkowego, e-maila umożliwiającego zgłaszanie awarii. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, - Dowód wniesienia wadium – kserokopia. - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku” (II postępowanie)
Dodano: 2024-02-27 - „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
Dodano: 2024-01-05 - „Konserwacja budynków i lokali będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek, oraz obsługa pogotowia lokatorskiego w 2024 roku.”
Dodano: 2023-12-13 - Przeglądy i konserwacje pompowni przeciwpożarowej wraz z instalacją gaśniczą w Składzie Gardeja - sprawa nr 111/2023
Dodano: 2023-12-07 - ŚWIADCZENIE USŁUGI POGOTOWIA TECHNICZNEGO I KONSERWACJI DLA BUDYNKÓW, LOKALI MIESZKALNYCH I UŻYTKOWYCH STANOWIĄCYCH ZASÓB TORUŃSKIEGO TBS SP. Z O.O.
Dodano: 2023-08-22 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 30/2023
Dodano: 2023-06-14 - Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i klap przeciwpożarowych na terenie kompleksów wojskowych w Garnizonach Toruń i Inowrocław
Dodano: 2023-05-22 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 30/2023
Dodano: 2023-04-26 - Przegląd, konserwacja oraz serwis ciągły drzwi automatycznych z napędem
Dodano: 2023-04-25 - Konserwacja agregatów pompowych wraz z diagnostyką awarii i wyceną naprawy silnika elektrycznego agregatu pompowego AP-EA 2000/60/37 w Składzie Gardeja - sprawa nr 17/2023
Dodano: 2023-04-20