Przetargi.pl
Budowa sal gimnastycznych przy Szkołach Podstawowych w Drużynach i Kruszynach

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-327 Bobrowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2019-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
    87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sal gimnastycznych przy Szkołach Podstawowych w Drużynach i Kruszynach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Drużynach. Przedmiotem inwestycji jest budowa Sali Gimnastycznej połączona łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową w miejscowości Drużyny. Zaprojektowano budynek piętrowy bez podpiwniczenia o funkcji publicznej. Zaprojektowano budynek w technologii tradycyjnej, murowany z dachem jednospadowym o kącie pochylenia połaci dachu równej 3 stopni. Budynek będzie pełnił funkcję Sali gimnastycznej - dopełnienie funkcji szkoły. Na parterze budynku zlokalizowana będzie sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym. Na piętrze zlokalizowana będzie salka wielofunkcyjna oraz komunikacja z widownią. Połączenie kondygnacji zaprojektowaną klatką schodową żelbetową o szerokości biegów co najmniej 120 cm. Projektowany budynek będzie posiadał trzy niezależne wyjścia na zewnątrz oraz połączenie z istniejącą częścią szkoły łącznikiem parterowym i oddzielenie przegrodami o odporności ogniowej. Dostęp do budynku z zewnątrz zapewnią utwardzone chodniki i dojścia. Zadanie 2. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kruszynach Przedmiotem inwestycji jest budowa Sali Gimnastycznej połączona łącznikiem z istniejącą Szkołą Podstawową w miejscowości Kruszyny Duże. Zaprojektowano budynek piętrowy bez podpiwniczenia o funkcji publicznej. Zaprojektowano budynek w technologii tradycyjnej, murowany z dachem jednospadowym o kącie pochylenia połaci dachu równej 3 stopni. Budynek będzie pełnił funkcję Sali gimnastycznej - dopełnienie funkcji szkoły. Na parterze budynku zlokalizowana będzie sala gimnastyczna wraz z zapleczem sanitarno – szatniowym. Na piętrze zlokalizowana będzie salka wielofunkcyjna oraz komunikacja z widownią. Połączenie kondygnacji zaprojektowaną klatką schodową żelbetową o szerokości biegów co najmniej 120 cm. Projektowany budynek będzie posiadał trzy niezależne wyjścia na zewnątrz oraz połączenie z istniejącą częścią szkoły łącznikiem parterowym i oddzielenie przegrodami o odporności ogniowej. Dostęp do budynku z zewnątrz zapewnią utwardzone chodniki i dojścia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium Zadanie 1. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Drużynach – wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100); Zadanie 2. Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Kruszynach - wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) 7.2.2. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika Nr 7 do SIWZ; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 2) 7.4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zmówienia - zobowiązanie powinno być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów i należy je złożyć wraz z ofertą; /Wymagana forma dokumentu – oryginał/ 3) 11.6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty zgodnie z postanowieniami pkt 14.5.2. Specyfikacji. Wadium niezależnie od formy wniesienia podlega prawu polskiemu. 4) 14.4. Ofertę stanowi wypełniony Formularz OFERTA zgodny z treścią wzoru zamieszczonego w Specyfikacji – Załącznik Nr 1 do SIWZ. 5) 14.2. Oferta musi obejmować całość zamówienia, a jej treść musi odpowiadać treści Specyfikacji. 6) 14.5.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub innym dokumencie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Uwaga: W przypadku ustanowienia Pełnomocnika spoza grona Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców. Podpisy muszą być złożone przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach