Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
os. Dłubacze 160
34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
tel. 182620910, fax. 182620936
REGON: 491892587 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019/2020 – etap IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019/2020 – etap IV. 2. Usługa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ część I zamówienia - sporządzenie dokumentacji pomiarowo geodezyjnej drogi Jurkowski Potok obręb Ochotnica Górna - zakres opracowania od działki ewin. nr 9720/12 do działki ewid. nr 16074 do regulacji prawa własności w trybie art.73 ( decyzje wojewody), 2/ część II zamówienia - sporządzenie dokumentacji pomiarowo geodezyjnej drogi Jamne obręb Ochotnica Górna - zakres opracowania od działki ewid. nr 12035/22 do działkę ew. nr 14819/7 do regulacji prawa własności w trybie art.73 (decyzje wojewody), 3/ część III zamówienia - sporządzenie dokumentacji pomiarowo geodezyjnej podziału działki ewid. nr 16121/2 oraz działek 11666/2, 11666/3 do zamiany nieruchomości pod drogę obręb Ochotnica Górna, poszerzenie i stabilizacja od działki 16121/2 włącznie do działki nr 11747/50 włącznie + podział nieruchomości od działki 11747/50 do działki ewid. nr 11626/61 włącznie pod drogę Jamne do uregulowania w postępowaniu sądowym, 4/ część IV zamówienia - sporządzenie dokumentacji pomiarowo geodezyjnej drogi Jaszcze obręb Ochotnica Górna - zakres opracowania od działki ewid. nr 12370/6 do działki ewid. nr 14630/1 do regulacji prawa własności w trybie ustawy o trybie art.73 (decyzje wojewody), 5/ część V zamówienia - stabilizacja drogi Skałka w Ochotnicy Górnej – od działki ewid. nr 14484/1597 do działki ewid.nr 14484/1555. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia 1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia ryczałtowego, 2/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy, Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy. 3/ przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z umową i zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 4/ w ramach usługi należy wykonać trwałą stabilizację granic, 5/ zakresy opracowań - zgodnie z załącznikami mapowym dołączonymi do siwz, 6/ końcowym etapem prac geodezyjnych będzie dokumentacja przyjęta do zasobu ewidencji geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (PODGiK) oraz przekazanie opracowanych map w wersji elektronicznej w formacie DWG, DGN LUB DXF I PDF. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 6. Wraz z ofertą należy złożyć zobowiązanie podmiotu trzeciego (wyłącznie w sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ. 8. W przypadku gdy wykonawca będzie podlegał na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamawiający zażąda przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III pkt 4 ogłoszenia o zamówieniu (odpowiednio rozdz. IX ust. 8 SIWZ) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja bazy egib w zakresie budynków i lokali dla obrębów Okleśna i Źródła, jednostka ewidencyjna: Alwernia – obszar wiejski, powiat chrzanowski.
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i geodezyjno-prawnej dla nieruchomości objętych lub związanych z pasami drogowymi dróg krajowych i autostrad na terenie woj. małopolskiego z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-11 - Opracowania geodezyjne (5 części)
Dodano: 2023-06-29 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla obrębu: Babice, jednostka ewidencyjna: Babice, powiat: chrzanowski.
Dodano: 2023-03-15 - Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1533 K, 1516 K, 1565 K, 1563 K, 1543 K
Dodano: 2023-03-05 - Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnych w podziale na 7 części
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2020- Etap III
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2020-12-29 - - USŁUGI – Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach zwrotu nieruchomości wywłaszczonych – w podziale na 3 części
Dodano: 2020-11-04