Powiat Tatrzański ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48 18 20 239 30, , fax. (018) 2017104
- Data zamieszczenia: 2017-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Tatrzański
ul. Chramcówki 15
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. +48 18 20 239 30, , fax. (018) 2017104
REGON: 491893121 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na regulacji stanu prawnego oraz postępowań w sprawie o zwrot nieruchomości Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne i kartograficzne polegające na wykonaniu: 1) Regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, 2) Opracowań geodezyjnych do postępowań administracyjnych w sprawie o zwrot nieruchomości wywłaszczonych, z podziałem na 3 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony poniżej w Załączniku I do niniejszego ogłoszenia oraz w punktach 3.2 – 3.4 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamóienia. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowej SIWZ. 3. Obowiązujące przepisy prawa, których stosowanie przez wykonawców jest obowiązkowe w trakcie realizacji niniejsze zamówienia publicznego, w szczególności: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z dnia 23 grudnia 2016 roku, poz. 2147); 2) Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z dnia 06 października 2016 roku, poz. 1629 ze zm.); 3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z dnia 07 stycznia 2016 roku, poz. 23 ze zm.); 4) Ustawa z dnia 13 października 1998 roku o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z dnia 09 września 2016 roku, poz. 1440 ze zm.); 5) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (j.t. Dz. U. z dnia 15 lipca 2016 roku, poz. 1034 ze zm.); 6) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09 listopada 2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z dnia 07 grudnia 2011 roku, Nr 263, poz. 1572). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zawierający wymienione w nim informacje w szczególności: a) wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, b) łączną cenę ofertową brutto (z osobna dla każdego z Pakietów Nr 1 – Nr 3) za wykonanie usług będącej przedmiotem niniejszego postępowania, c) okresu gwarancji na wykonane usługi (z osobna dla każdego z Pakietów Nr 1 – Nr 3), d) zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, e) oświadczenie o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń,f) zobowiązanie dotyczące warunków płatności, g) oświadczenie o okresie związania ofertą,h) oświadczenie w zakresie tajemnicy przedsiębiorstwa, i) a także wskazanie, czy wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców oraz podać zakres prac powierzony podwykonawcom i nazwy firm o ile są znane, Brak podania któregokolwiek z ww. elementów (z wyjątkiem lit. f) – i) spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień art. 87 ustawy PZP. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia. 5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić zgodnie z postanowieniami art. 23 ust. 2 ustawy PZP pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Stosowne pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do składanej oferty. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelkie postanowienia przedmiotowej SIWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 roku – Prawo o notariacie (j.t. Dz. U. z dnia 03 listopada 2016 poz. 1796).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja bazy egib w zakresie budynków i lokali dla obrębów Okleśna i Źródła, jednostka ewidencyjna: Alwernia – obszar wiejski, powiat chrzanowski.
Dodano: 2024-02-08 - Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i geodezyjno-prawnej dla nieruchomości objętych lub związanych z pasami drogowymi dróg krajowych i autostrad na terenie woj. małopolskiego z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-09-11 - Opracowania geodezyjne (5 części)
Dodano: 2023-06-29 - Aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie budynków i lokali dla obrębu: Babice, jednostka ewidencyjna: Babice, powiat: chrzanowski.
Dodano: 2023-03-15 - Regulacja stanów prawnych dróg powiatowych nr 1533 K, 1516 K, 1565 K, 1563 K, 1543 K
Dodano: 2023-03-05 - Usługi - Wykonanie opracowań geodezyjnych i geodezyjno-prawnych w podziale na 7 części
Dodano: 2022-09-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2020- Etap III
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa baz danych GESUT i BDOT500 dla jednostki ewidencyjnej powiatu chrzanowskiego Alwernia –miasto
Dodano: 2020-12-29 - - USŁUGI – Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej na potrzeby prowadzonych postępowań w sprawach zwrotu nieruchomości wywłaszczonych – w podziale na 3 części
Dodano: 2020-11-04