Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na regulacji stanu prawnego nieruchomości Powiatu Tatrzańskiego

Powiat Tatrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 20 239 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tatrzański
    ul. Chramcówki 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. +48 18 20 239 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 491893121
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych polegających na regulacji stanu prawnego nieruchomości Powiatu Tatrzańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi geodezyjne polegające na wykonaniu: 1) Regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi publicznej o kategorii drogi powiatowej nr 1647K Gronków – Bukowina Tatrzańska, 2) Opracowań geodezyjnych do postępowań administracyjnych w sprawie o zwrot nieruchomości wywłaszczonych, z podziałem na 3 Pakiety, których podział oraz szczegółowy zakres został przedstawiony poniżej w Załaczniku I (informacje dotyczące ofert częściowych) do niniejszego ogłoszenia. 2. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Obowiązujące przepisy prawa, których stosowanie przez wykonawców jest obowiązkowe w trakcie realizacji niniejsze zamówienia publicznego, w szczególności: 1) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz. U. z dnia 23 grudnia 2016 roku, poz. 2147); 2) Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku – Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z dnia 06 października 2016 roku, poz. 1629 ze zm.); 3) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z dnia 07 stycznia 2016 roku, poz. 23 ze zm.); 4) Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z dnia 09 września 2016 roku, poz. 1440 ze zm.); 5) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (j.t. Dz. U. z dnia 15 lipca 2016 roku, poz. 1034 ze zm.); 6) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 09 listopada 2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z dnia 07 grudnia 2011 roku, Nr 263, poz. 1572).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Pakiety Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla 3 Pakietów wynosi 2.450,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące czterysta pięćdziesiąt) w odpowiedniej wysokości, dla każdego z pakietów, na który Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: 1) Pakietu Nr 1 - 1.300,00 zł, 2) Pakietu Nr 2 - 1.100,00 zł, 3) Pakietu Nr 3 - 50,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert na czas równy okresowi związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Starostwa Powiatowego w Zakopanem: Podhalański Bank Spółdzielczy o/Zakopane numer rachunku: 31 8821 0009 0000 0000 1225 0009 z dopiskiem „wadium przetargowe – ZP.272.6.2017”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w punkcie 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty przetargowej. W przypadku gdy wykonawca po upływie ważności odpowiednio poręczenia lub gwarancji będzie oczekiwał od zamawiającego zwrotu oryginału tego dokumentu, zamawiający wymaga aby do treści składanej oferty dołączono uwierzytelnioną kserokopię odpowiednio poręczenia lub gwarancji (w celu braku konieczności późniejszego rozszywania złożonej oferty) natomiast oryginał tego dokumentu umieścić w koszulce i dołączyć do koperty łącznie z ofertą przetargową. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach