Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 51163 Wrocław, al. Kromera
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3272100, 071 3272119 , fax. 713 272 350
- Data zamieszczenia: 2017-02-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu
al. Kromera 44
51163 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3272100, 071 3272119, fax. 713 272 350
REGON: 93086261200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania, które będą stanowić jedno zamówienie: Zadanie nr 1 Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości Prognozowana ilość zleceń: - na 2 działki - 36 zleceń - od 3 do 10 działek - 17 zleceń - powyżej 10 działek - 2 zlecenia Zadanie nr 2 Ustalenie granic nieruchomości: wznowienie znaków granicznych, wyznaczenie punktów granicznych i ich stabilizacja oraz okazanie granic nieruchomości, rozgraniczenie nieruchomości, ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie przepisów art. 37-39 rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Prognozowana ilość zleceń: - do 4 punktów - 8 zleceń - powyżej 4 punktów - 6 zleceń Podane powyżej ilości prac geodezyjnych i kartograficznych są szacunkowe, służą do obliczenia cen jednostkowych i obliczenia ceny ofertowej. 2. Szczegółowe warunki techniczne dotyczące wykonania przedmiotu niniejszego postępowania zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium wynosi 3 000,00 zł (słownie; trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga, aby kwota wadium wnoszona w formie pieniężnej była na wskazanym poniżej koncie Zamawiającego do terminu składania ofert czyli 17.02.2017 r. do godz. 12.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A., nr konta 35 1020 5226 0000 6102 0416 5064 z dopiskiem: „Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych na terenie miasta Wrocławia” 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta uznana została jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostosowanie istniejącej numerycznej mapy zasadniczej do układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH poprzez przeliczenie w bazach danych BDOT500, GESUT, K1”
Dodano: 2022-07-15 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 448 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1495D ul. Komorowska w Sycowie
Dodano: 2021-03-01 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych przebudowy dróg publicznych na terenie gminy Syców
Dodano: 2021-02-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy drogi gminnej ul. Jacka Malczewskiego na odcinku od drogi wojewódzkiej nr 448 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1495D ul. Komorowska w Sycowie
Dodano: 2020-12-16 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
Dodano: 2020-08-20 - Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego.
Dodano: 2020-08-14 - Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego.
Dodano: 2020-08-06 - „Przekształcenie mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci cyfrowej - założenie inicjalnych baz danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) i bazy danych obiektów topograficznych (BDOT500) oraz uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków (EGiB) obiektami trwale związanymi z budynkami”
Dodano: 2020-05-19 - „Sporządzenie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców”
Dodano: 2020-04-17 - Przekształcenie mapy zasadniczej z postaci analogowej do postaci cyfrowej dla 21 obrębów gminy Milicz
Dodano: 2019-03-27