Przetargi.pl
„Sporządzenie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców”

Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. J. Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 140 107 , fax. 713 140 110
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oleśnicki z siedzibą w Oleśnicy
    ul. J. Słowackiego 10
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 140 107, fax. 713 140 110
    REGON: 93193469600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-olesnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sporządzenie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: „Sporządzenie projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców” Projekt techniczny modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy gminy Syców obejmuje m.in.: - inwentaryzację 9 punktów dotychczasowej II klasy wraz z ich ekscentrami, punktami kierunkowymi i ewentualnie uzupełnienie ich stabilizacji i włączenie do modernizowanej osnowy, - inwentaryzację 213 punktów dotychczasowej III klasy wraz z 6 ekscentrami, z tego co najmniej 162 punktów włączyć do modernizowanej osnowy, - założenie 77 nowych punktów, - pomiar osnowy techniką GNSS - adaptację pomiarów dla 62 punktów z 2009r. Łącznie przewiduje się uzyskanie po modernizacji 248 punktów poziomej osnowy szczegółowej dwufunkcyjnej, Szczegółowy zakres usługi i warunki realizacji określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ. 1.1. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z:- pracami pomiarowymi, - były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są wykonywane przez dane osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej. 1.2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę winno trwać przez cały czas realizacji umowy lub minimalnie przez okres wykonywania odpowiednich czynności, określonych w ust. 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział przy realizacji zamówienia. 1.3. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego w pkt. 1.1. czynności w zakresie realizacji zamówienia umowa przewiduje możliwość żądania przez zamawiającego w szczególności: 1) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, 2) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, 3) innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 1.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia. 1.6. Lista osób biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji i wskazaniem formy zatrudnienia a także okresu obowiązywania umowy. 1.7. Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca, przedstawi zamawiającemu, w terminie 14 dni od daty podpisania umowy wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać – w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać zmiany osób, o których mowa w pkt 1. 1.8. Obowiązek, o którym mowa w pkt. 1.5) i 1.10) dotyczy także podwykonawcy realizującego przedmiotowe zamówienie. 1.9. Zamawiający, w celu kontroli spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 1, może poinformować Państwową Inspekcję Pracy. 1.10. Na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia zgodnie z ww. pkt 1.3 1.11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pracowników i przestrzeganie przez nich warunków bhp, ppoż. 2. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp i ww. zapisach, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 3. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń „równoważnych” co do ich jakości, właściwości użytkowych i parametrów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71250000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty 2. Informacja o przynależności do grupy kapitałowej 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty przez osobę upoważniona lub pełnomocnictwo złożone zgodnie z art. 23 Ustawy PZP. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów ( w przypadku gdy, Wykonawca przy realizacji korzystał będzie z doświadczenia innych podmiotów) do oddania Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach