Przetargi.pl
Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/3/17

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, K. K. Baczyńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713011300 , fax. 713011312
  • Data zamieszczenia: 2017-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oławie
    K. K. Baczyńskiego 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 713011300, fax. 713011312
    REGON: 00030681600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/3/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są: Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego II dla Zespołu Opieki zdrowotnej, ul. Baczyńskiego 1, 55-200 Oława 2. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 16 zadań: Przedmiot zamówienia Zadanie 3: Endoskopy Zadanie 5: Diatermie ERBE Zadanie 5A: Diatermie EUROMED Zadanie 16: Spirometry Zadanie 17: Wagi Zadanie 17A: Termometr wzorcowy Zadanie 20: Materace - monitory oddechu Zadanie 22: Aparaty do badania słuchu Zadanie 25B: Aparaty do znieczulania III Zadanie 28: Mikrotom Zadanie 32: Myjnia endoskopów Zadanie 34: Analizator SIEMENS Zadanie 35: Analizator Biomerieux Zadanie 42: Testy specjalistyczne Zadanie 44: Pośrednia radiografia cyrowa - czytniki płyt obrazowych RTG Zadanie 45: Stacja/monitory lekarza RTG a) Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego polega w szczególności na :  zebraniu informacji o zaobserwowanych przez użytkownika usterkach,  oględzinach aparatu,  usunięciu zgłoszonych i zauważonych usterek,  kalibracji – jeżeli jest taki wymóg dla aparatu,  aktualizacji oprogramowania wymaganego przez producenta,  wykonaniu wszystkich czynności przeglądowo-konserwacyjnych, których zakres określa dokumentacja techniczna producenta aparatury i sprzętu medycznego oraz zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach,  wykonaniu testów bezpieczeństwa elektrycznego w urządzeniach podłączonych do sieci 23 V zgodnie z normą PN-EN 62353 oraz dostarczenie protokołu Zamawiającemu.  podczas pierwszego przeglądu pracownik serwisu sprawdza kompletność dokumentacji aparatu. W miarę potrzeby dokumentacja aparatu uzupełniana jest przez serwis;  legalizacjach (jeżeli wymagane); Po wykonanie przeglądu i konserwacji urządzenia wykonawca każdorazowo potwierdza ten fakt poprzez:  wpis do paszportu technicznego,  wystawienie protokołu przeglądu technicznego (dotyczy Zadań nr 42, 44, 45),  wystawienie świadectwa stanu technicznego urządzenia (dotyczy Zadań nr 42, 44, 45),  wystawienie karty pracy potwierdzonej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego (dotyczy Zadań nr 42, 44, 45) Wykonawca gwarantuje, że usługi okresowych przeglądów technicznych i konserwacji będą wykonywane zgodnie z wymaganiami określonymi w obowiązujących przepisach, zgodnie z wymaganiami producenta aparatury oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż, przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje. Częstotliwość przeglądów aparatury medycznej wskazana jest wraz z opisem urządzeń dla każdego zadania w Załączniku nr 9. 3. Ilości, charakterystykę oraz parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiących załączniki nr 9 oraz Załącznikach nr 1 i 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 4. Ilości zawarte w załączniku Nr 9 są ilościami orientacyjnymi. Ilość lub/i termin przeglądów/konserwacji/regeneracji dla poszczególnych urządzeń może ulec zmianie ze względu na awarie lub wycofanie danego urządzenia z użytku. 5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku awarii lub zużycia aparatu powodującego wycofanie danego urządzenia z użytku i braku możliwości realizacji umowy – np. w przypadku zadań zawierających tylko jedną pozycję . 6. Wykonawca nie będzie domagał się realizacji pełnej wysokości przedmiotu zamówienia opisanego w załączniku nr 9, a także nie będzie domagał się od Zamawiającego odszkodowania z tego tytułu. 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia co najmniej równy pod względem cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach