Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 734 24 77, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
Borowska 213
50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 734 24 77, , fax. -
REGON: 28901200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja usługi przeglądów technicznych i napraw diatermii w pakietach od 1 do 7 w okresie 36 miesięcy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługi przeglądu okresowego sprzętu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1A (wykaz sprzętu wraz z harmonogramem przeglądów) do umowy, zgodnie z wymaganiami producenta i instrukcją serwisową wraz z wymianą części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu, czyszczeniem, kalibracją oraz przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa elektrycznego, w okresie 36 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych pakietów. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne zadania od 1 do 7: 1 Przegląd okresowy diatermii produkcji Aesculap 2 Przegląd okresowy diatermii produkcji EMED Niemcy 3 Przegląd okresowy diatermii produkcji ERBE Elektromedizin GmbH 4 Przegląd okresowy diatermii produkcji KLS Martin 5 Przegląd okresowy diatermii produkcji MGB 6 Przegląd okresowy diatermii produkcji STORZ 7 Przegląd okresowy diatermii produkcji Valleylab. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Rozdziale nr V tj. formularzach cenowych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b) wypełnione Formularze cenowe stanowiące Rozdział VI do SIWZ., podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy c) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ; d) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział V SIWZ 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty b) wykaz co najmniej dwóch, tożsamych z przedmiotem zamówienia usług – wg wzoru stanowiącego Rozdział VII SIWZ; c) aktualne instrukcje serwisowe przedmiotu zamówienia, procedury i instrukcje wykonywania czynności, d) Wykaz pracowników Wykonawcy którzy będą realizować przedmiot zamówienia na terenie Szpitala – wg wzoru stanowiącego Rozdział VIII SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie do wezwania Wykonawcy do dostarczenia kopii dokumentów potwierdzających kwalifikacje określone przez Producenta , e) dokumenty potwierdzające posiadanie legalnego, aktualnego oprogramowania umożliwiające w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia, f) dokumenty potwierdzające posiadanie legalnych, aktualnych kodów serwisowych, haseł i innych zabezpieczeń umożliwiających w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia g) częstotliwość poszczególnych przeglądów wraz z aktualnym, szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami Producenta 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia jednej oferty cyt. oświadczenie nie będzie wymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAMAWIAJĄCEGO
Dodano: 2023-11-22 - USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2022-11-16 - Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2021-04-21 - Realizacja usługi przeglądów technicznych i napraw diatermii w pakietach od 1 do 7 w okresie 36 miesięcy
Dodano: 2021-03-21 - Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
Dodano: 2021-03-17 - Przeglądy techniczne aparatów RTG w pakietach 1-4 w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2021-02-12 - Przedmiotem niniejszego postępowania jest; wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawa sprzętu i aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy pakietów.
Dodano: 2021-01-12 - Usługi przeglądu i konserwacji sprzętu medycznego
Dodano: 2020-12-24 - Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2020-12-15 - Przedmiotem niniejszego postępowania jest; wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji oraz naprawa sprzętu i aparatury medycznej będącej we władaniu Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu i Placówce Zamiejscowej DCCHP w Obornikach Śląskich z listy pakietów.
Dodano: 2020-12-03