Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych - 6 zadań

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych - 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie Nr 1. Wykonanie pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 2311 S Siedlec Duży - Gniazdów począwszy od działki nr 3012 - łącznie do działki nr 206 położonej w obrębie Gniazdów - Mzyki. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi , których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem a) Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b) W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek ) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez wykonawcę: 1. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. 2. za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , 3. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, 4. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. 5. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 2. Wykonanie pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3806 S Gorzków - Moczydła wzdłuż działki ozn. nr 26 położonej w obrębie Ludwinów. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi , których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem a) Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b) W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek ) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez wykonawcę: 1. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. 2. za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , 3. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, 4. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. 5. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 3. Wykonanie pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1016 S wzdłuż działek ozn. nr : 313, 311, 314,337, 234, 111 położonych w obrębie Mzurów oraz wzdłuż działek ozn. nr 898/1,898/2 położonych w obrębie Niegowa. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi , których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem a) Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, ze drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa . b) W przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, mapy z Archiwum Map Wojskowego Instytutu Geograficznego wykonane przed dniem 1.1.1947r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona, 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek ) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez wykonawcę: 1. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. 2. za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , 3. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, 4. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. 5. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 4 Wykonanie podziału geodezyjnego nieruchomości położonej w gminie Koziegłowy obręb Pińczyce ozn. nr ewid. 277 o pow. 0,7962 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00019513/7 zgodnie ze wstępnym projektem podziału pozytywnie zaopiniowanym przez Burmistrza Gminy i Miasta Koziegłowy Postanowieniem Nr GR 6831.15.2016 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie art.93 ustawy o gospodarce nieruchomościami, 2. Zawiadomić o terminie przyjęcia granic Zamawiającego oraz właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. Po wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału zastabilizować granice nowo wydzielonych działek granicznikami betonowymi z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp. ) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym ) 4. Nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek; 5. Brać udział w wizjach terenowych , okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach, 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały : a) projekt podziału działki z klauzulą przyjęcia do PODG i K, w 4 egz., b) poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie : - zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem ) w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz. - protokołów z czynności geodezyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami w 2 egz. Ponadto po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przygotować i przekazać Zamawiającemu : - kserokopię protokołu stabilizacji punktów granicznych w 2 egz.. - wykaz zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do PODG i K, w 3 egz., Zadanie Nr 5 Wykonanie podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 08082 (obecny numer S 1010) położonych w Choroniu (wzdłuż działek ozn. nr : 36/1, 36/3 , 36/4 ) oraz położonych w Dębowcu ( wzdłuż działki ozn nr 70 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi , których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez wykonawcę: 1. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. 2. za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , 3. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, 4. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. 5. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 6. Wykonanie podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 08096 (obecny numer S 3803) położonych w Pińczycach (wzdłuż działek ozn. Nr : 1663/1, 1300, 836, 611/1, 292/1, ) oraz położonych w Osieku ( wzdłuż działek ozn. nr 163,178/1,277/1,277/2 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ) , 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga, 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi , których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe , geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów , Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne . 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 ( gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek ) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez wykonawcę: 1. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. 2. za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej , 3. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz, 4. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. 5. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1.1.Dla zadania Nr 1 w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) 1.2.Dla zadania Nr 2 w wysokości 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) 1.3.Dla zadania Nr 3 w wysokości 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 1.4.Dla zadania Nr 4 Wadium nie jest wymagane. 1.5.Dla zadania Nr 5 w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 1.6.Dla zadania Nr 6 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: I.pieniądzu, II.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III.gwarancjach bankowych, IV.gwarancjach ubezpieczeniowych, V.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: Wykonanie prac geodezyjnych zad. nr zad. nr , zad nr Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 5.Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 02.06.2016 r. do godz. 1000 . W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 6.Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 7.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 9.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a art.46 ustawy PZP. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3.Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach