Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych - 5 części

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 159 100 , fax. 343 159 160
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 343 159 100, fax. 343 159 160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatmyszkowski.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych - 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie prac geodezyjnych” w zakresie wymienionych części : Część Nr 1 Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr S 1014 wzdłuż działki ozn nr 582/2 (karta mapy 2) położonej w obrębie Niegowa, wzdłuż działek ozn nr 516/3 (karta mapy 3), 344/4 (karta mapy 2) położonych w obrębie Postaszowice. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne ww. działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo – punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.01.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę:  kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz.,  za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej,  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz.,  kserokopia protokołu granicznego w 1 egz.,  kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Część Nr 2 Wykonania pomiaru geodezyjnego i sporządzenia dokumentacji geodezyjno – prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w Myszkowie obręb Kręciwilk ozn. w ewidencji jako działki nr: 9/1, 93, 114, 132, 137, 143, 179/1, 202, 234/1, 234/3, 247, 263, 291/1, 291/3, 339, 361 karta mapy nr: 1, 2 o pow. ogólnej 1,9876 ha. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów, mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych zamówieniem. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 4. Sporządzić dokumentację geodezyjno prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego w/w działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych. 5. Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne w/w działek. 6. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) Wyrysy do regulacji stanu prawnego w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b) Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K c) W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie). d) poświadczone przez wykonawcę kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - protokołu granicznego w 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz. Część Nr 3 Wykonania pomiaru geodezyjnego w celu wydzielenia części zajętej pasem drogowym drogi powiatowej 2312 S o przebiegu: Cynków - Winowno z działki ozn. nr 1605 (karta mapy 8) o pow. 23,9500 ha, położonej w obrębie Winowno, dla której Sąd Rejonowy w Myszkowie prowadzi księgę wieczystą CZ1M/00074319/0 W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami 2. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą po wydaniu decyzji zgodnie z przepisami prawa. 4. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu następujące materiały: - mapa z projektem podziału działki w 4 egz. - kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - kserokopia szkicu polowego w 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego – w 1 egz. - wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. 5. brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Część Nr 4 Wykonania podziału nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa położonej w obrębie Postęp ozn. nr: 315/7 o pow. 0,0412 ha, 315/10 o pow. 2,6822 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00108972/3, zgodnie z założeniami do projektu podziału nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1) dokonać scalenia działek 2) wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, zgodnie z założeniami do projektu podziału nieruchomości 3) zawiadomić o terminie przyjęcia granic Zleceniodawcę oraz właścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek graniczących z działką objętą podziałem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 4) po wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału zastabilizować granice nowo wydzielonych działek granicznikami betonowymi z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty, itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą), 5) nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 6) brać udział w okazaniu granic nabywcom nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zlecającego, 7) przygotować i przekazać Zlecającemu następujące materiały: a. projekt podziału z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK – w 4 egz. w oryginale b. poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę:  kserokopia protokołu przyjęcia granic – w 1 egz.  kserokopia szkicu polowego – w 1 egz.  kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) – w 1 egz. Ponadto po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przygotować i przekazać Zlecającemu:  kserokopię protokołu stabilizacji punktów granicznych – w 1 egz.  wykaz zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK – w 3 egz. (w tym 2 egz. w oryginale, 1 egz. kopia) Część Nr 5 Wykonania pomiaru geodezyjnego działek drogowych położonych w obrębie Koziegłowy, oznaczonych nr: 4447, 7115, 7130, 7187, 7214, 7286, 7331, 7337, 7345, 4357, 7369, 8000, niezbędnego do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. porównać mapy, plany parcelacyjne wykonane przed dniem 1.01.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działką drogowym na mapach, planach parcelacyjnych, a ich przebieg nie zmienił się od daty wykonania 2. wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zmawiającemu, 3. wydzielić i sporządzić mapę działek wchodzących w skład pasa drogowego 4. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą po wydaniu decyzji zgodnie z przepisami prawa. 6. wykonać wykazy synchronizacyjne działek 7. wykonać wykazy zmian danych ewidencyjnych 8. przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: - opinię dot. przebiegu drogi - mapę działek wchodzących w skład pasa drogowego - wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, - wykazy synchronizacyjne w 3 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, - poświadczone przez Wykonawcę kserokopie: a) zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. b) szkiców polowych w 1 egz. c) protokołu granicznego – w 1 egz. 9. brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1.1. dla Części Nr 1 w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) 1.2 dla Części Nr 2 w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 ) 1.3 dla Części Nr 3 wadium nie jest wymagane 1.4 dla Części Nr 4 w wysokości 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100 ) 1.5 dla Części Nr 5 w wysokości 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art.45 ust.6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać: 1) zabezpieczenie oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi, pn. „Wykonanie prac geodezyjnych – część nr…” – nr referencyjny postępowania : IR.272.3.2019; 2) oznaczenie zobowiązanego jako Wykonawcy (wnioskującego o wystawienie gwarancji wadialnej); 3) oznaczenie zamawiającego jako beneficjenta gwarancji wadialnej; 4) oznaczenie gwaranta jako podmiotu udzielającego gwarancji wadialnej; 5) nazwa postepowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6) suma gwarancyjna; 7) okres obowiązywania gwarancji wadialnej; 8) bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniach: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:  odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,  nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9) warunki wypłaty sumy gwarancyjnej, które powinny określać formę żądania beneficjenta oraz miejsce i termin jego dostarczenia, w taki sposób, aby nie utrudniały wypłaty sumy gwarancyjnej dla zamawiającego; 10) zapisy dotyczące gwarancji, miejsca i daty jej wystawienia. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Myszkowie Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie 35 8279 0000 0100 2293 2001 0163 podając nazwę wpłacającego oraz informacje czego wpłata dotyczy: „Wykonanie prac geodezyjnych część. nr…; część nr …; , część nr …; …” Nr IR.272.3.2019 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 01.07.2019 r. do godz. 1000 . 8. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1pkt 7b) ustawy Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zgodnie z art.46 ust.3 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23) ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust.5 ustawy, każdy z Wykonawców jest zobowiązany zgodnie z art.24 ust.11 ustawy do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.UWAGA:Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7.2. SIWZ – składają, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie http://powiatmyszkowski.bip.net.pl/ informacji z sesji otwarcia ofert, wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty. . Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę 1. Zawartość oferty stanowić będą wypełnione i podpisane niżej wymienione dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenia (oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) – załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile ich prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika wprost z odpisu właściwego rejestru, ewidencji lub statutu (jeżeli dotyczy). d) Oryginał pełnomocnictwa lub poświadczona notarialnie kopia, do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnik może być umocowany do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. e) Kserokopię polecenia przelewu lub kserokopię dokumentu wadialnego w zakresie Części Nr 1 i/lub Części Nr 2 i/lub Części Nr 4 i/lub Części Nr 5 wnoszonego w formie niepieniężnej, którego oryginał jest składany przed upływem terminu składania ofert w KASIE Starostwa Powiatowego w Myszkowie na Sali Obsługi Interesantów, Starostwo Powiatowe w Myszkowie, 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6. f) Zobowiązanie- zasoby (w zakresie zdolności technicznej, zdolności zawodowej) – załącznik Nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach