Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
- Data zamieszczenia: 2014-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
ul. Pułaskiego 6 6
42-300 Myszków, woj. śląskie
tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
REGON: 15139907700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie Nr 1. Wykonania podziału pięciu nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe w trybie art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną położonych w: a) Lgocie Mokrzesz ozn nr ewid. 1,3,4 (droga powiatowa Nr 3800 S) b) Oczku ozn nr ewid. 2 ( droga powiatowa Nr 3800 S) c) Lgocie Górnej ozn nr ewid. 1218/2 (droga powiatowa Nr 3802 S) W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ), 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu , 4. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi .Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. 5. W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: a) projekty podziału działek. w liczbie n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek ), b) kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. c) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności, w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej d) kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. e) kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. f) kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g) wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz., h) w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów, lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów należy przekazać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 2. Wykonania pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 3800 S - ul. Słonecznej począwszy od działki nr 99/1 obręb Lgota Mokrzesz - do działki 989/3 obręb Kuźnica Nowa . W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ), 2. Przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga , 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu , 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi . Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. 7. W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: a) projekty podziału działek. w liczbie n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek ), b) wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. c) kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności, w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej e) kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. f) kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. g) kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h) wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz., i) w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów, lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów należy przekazać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 3 Wykonania pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 3802 S : - ul. Leśnej - począwszy od działki nr 1042 obręb Lgota Górna do działki nr 119/1 obręb Gliniana Góra, - ul. Cichej - począwszy od działki nr 45/1 obręb Gliniana Góra do działki nr 409 obręb Gliniana Góra (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 3801 S ). W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ), 2. Przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga , 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu , 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi . Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. 7. W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: a) projekty podziału działek. w liczbie n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek ), b) wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. c) kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz d) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności, w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej e) kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. f) kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. g) kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h) wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz., i) w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów, lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów należy przekazać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 4 Wykonania pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 2310 począwszy od DK-1 (od działki nr 1752 obręb Siedlec Duży) przez Siedlec Duży- Rosochacz do skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1012 S (do działki nr 4257 obręb Koziegłowy). W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. ), 2. Przygotować materiały - wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga , 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu , 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi. Przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. 7. W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: a) projekty podziału działek. w liczbie n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek ), wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. b) kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz c) poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności,w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej d) kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. e) kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. f) kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g) wykaz zmian danych ewidencyjnych w 3 egz., h) w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów, lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów należy przekazać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych PSZOK na terenie miasta Chorzów
Dodano: 2016-07-27 - Usługi geodezyjne w zakresie wykonania dokumentacji geodezyjnej w celu regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa oraz Powiatu Żywieckiego, zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu wynikających z ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jedn. tekst Dz. U. 2015 poz. 1774 z późn. zm.)
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie prac geodezyjnych - 3 zadania.
Dodano: 2016-07-27 - opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie przy ul. Czartoryskiego 28
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie prac geodezyjnych- 4 zadania
Dodano: 2016-07-13 - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: budowa kanalizacji deszczowej w odcinku ul. Wincentego Witosa w Kuźnicy Kiedrzyńskiej
Dodano: 2016-07-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa odwodnienia ul. Brzozowej w miejscowości Nowa Rybna
Dodano: 2016-07-05 - Wykonanie prac geodezyjnych- 9 zadań
Dodano: 2016-06-23 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadanie : Budowa kanalizacji sanitarnej , odwodnienia drogi oraz nawierzchni drogi gminnej ulicy Nowej w Czarnym Lesie
Dodano: 2016-06-20