Przetargi.pl
WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2013-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRAC GEODEZYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą Wykonanie prac geodezyjnych. 2. Kod CPV zamówienia: 71.30.00.00 - 1 - usługi inżynieryjne. 71.35.50.00 - 1 - usługi pomiarowe. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary - część 1 zamówienia; 2) Wykonanie prac geodezyjnych - podziały - część 2 zamówienia. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zamówienia. Wykonanie prac geodezyjnych - pomiary (część 1 zamówienia) obejmuje: 1) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Zamenhoffa (od ul.1 Maja do granic dz. 8453). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w/w ustawy; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 2) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Sadowej (działka nr 3493/2). W ramach pomiaru należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym działek o nieuregulowanym stanie prawnym wchodzących w skład pasa drogi; b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; c) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 3) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Klonowej - (przebiegającej wzdłuż działek nr 3495, 3494). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w/w ustawy; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 4) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Parkowej (pomiar działki nr 8525 oraz podział działki nr 10070 zgodnie z ustaleniami planu zagospodarowania przestrzennego w celu wydzielenia części działki przeznaczonej pod drogę publiczną). W ramach pomiaru dla działki nr 8525 należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym działek o nieuregulowanym stanie prawnym wchodzących w skład pasa drogi; b) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; c) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; d) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; e) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. W ramach podziału działki nr 1070 należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Ogrodowej - (przebiegającej wzdłuż działek nr 6745, 6746, 8278, 8279, 8280). W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w/w ustawy; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 6) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Słonecznej. W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w/w ustawy; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; d) zastabilizowć wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 7) Pomiar do regulacji stanu prawnego pasa drogowego ulicy Wyzwolenia. W ramach pomiaru należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. Nr 133 poz 872 z późniejszymi zmianami); b) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek o nieuregulowanym stanie prawnym, wchodzących w skład pasa drogi, których nie można regulować w trybie w/w ustawy; c) zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli, współwłaścicieli użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi w terminie ustalonym z zamawiającym; d) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże w terenie zastabilizowane punkty Zamawiającemu; e) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne; f) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz.; kserokopia badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopia protokołu granicznego 1 egz. kserokopia szkicu polowego 1 egz. 5. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2 zamówienia. Wykonanie prac geodezyjnych - podziały (część 2 zamówienia) obejmuje: 1) Podział nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami (wydzielenie do 4 działek) - wykonanie podziału dla 4 nieruchomości. W ramach podziału należy: a) wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy wpisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne, d) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w liczbie egzemplarzy n + 3 (gdzie n - stanowi liczbę współwłaścicieli działek); kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. 2) Wznowienie granic nieruchomości - wykonanie wznowienia dla 5 nieruchomości. W ramach wznowienia granic należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały; kserokopie zawiadomień o wznowieniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 3) Rozgraniczenia nieruchomości - wykonanie rozgraniczenia dla 8 nieruchomości. W ramach rozgraniczenia należy: a) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, b) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie wezwań do stawiennictwa na gruncie (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 4) Sporządzenie wykazu zmian danych ewidencyjnych - wykaz dla 2 nieruchomości. W ramach wykazu zmian danych ewidencyjnych należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. 5) Pomiar do regulacji stanu prawnego nieruchomości (zasiedzenia) - pomiar dla 5 nieruchomości. W ramach pomiaru do regulacji stanu prawnego nieruchomości należy: a) przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym, b) zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, c) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części przedmiotu zamówienia następujące materiały: wyrys do regulacji stanu prawnego w 4 egz, kserokopie protokołu badań KW lub zbioru dokumentów 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) 1 egz. kserokopie protokołu granicznego 1 egz. kserokopie szkicu polowego 1 egz. 6) Sporządzenie wykazu synchronizacyjnego. - wykaz dla 4 nieruchomości. W ramach wykazu synchronizacyjnego należy: a) przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu przedmiotu zamówienia następujące materiały: wykaz synchronizacyjny w 2 egz. 6. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Każdy z wykonawców może składać oferty na każdą część zamówienia, wymienioną w SIWZ, co oznacza możliwość złożenia ofert przez Wykonawcę na wszystkie części zamówienia. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom na zakres usługi wskazany w ofercie. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje: 1) Zawarcia umowy ramowej; 2) Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów; 3) Wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej; 4) Rozliczenia w walucie innej niż polski nowy złoty (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu, podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Międzypowiatowym Banku Spółdzielczym Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP 271.2.2013 - Gmina Myszków - Wykonanie prac geodezyjnych - część ... zamówienia. (Należy pamiętać o wpisaniu numeru odpowiadającego części zamówienia). 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania w/w kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach