Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych- 4 zadania

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych- 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zadanie Nr 1. Wykonanie pomiaru geodezyjnego i sporządzenie dokumentacji geodezyjno- prawnej do regulacji stanu prawnego dla działek położonych w gminie Poraj, obręb Choroń ozn. w ewidencji jako działki nr: 4606, 4655, 4823 o pow. łącznej 1,5782 ha- karta mapy nr 15, 16, 17. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów, mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych zamówieniem. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 4. Sporządzić dokumentację geodezyjno prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego w/w działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych. 5. Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne w/w działek. 6. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) Wyrysy do regulacji stanu prawnego w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b) Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. ( jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K c) W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów luz zapisami w aktach i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie). d) Poświadczone przez wykonawcę kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - protokołu granicznego w 1 egz. - kserokopie badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz. Zadanie Nr 2 Wykonanie podziału działki położonej w gminie Koziegłowy ozn. w ewidencji gruntów jako działka nr 2366/4 o pow. 0,0206 ha obręb Gniazdów- Mzyki uregulowanej w księdze wieczystej KW CZ1M/00004690/3 niezbędnego do zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy : 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Zawiadomienie wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z ich podziałem. 3. Zastabilizowanie wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujących materiałów: - projekt podziału działki z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK- w 4 egz. - kserokopie wykazu zmian gruntowych w 2 egz. - kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - kserokopie protokołu granicznego w 1 egz - kserokopia szkicu granicznego w 1 egz 5. Zapewnienie udziału geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych oraz okazaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego. Zadanie Nr 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie podziałów nieruchomości stanowiących własność Powiatu Myszkowskiego położonej w Myszkowie tzw. Pola Będuskie : 1. obręb Myszków oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2062/102, 2062/116 o łącznej pow. 0,1621 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00069669/0, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie ze wstępnym projektem podziału nieruchomości. 2. Obręb Myszków oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2062/30 o pow. 0,1249 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00069669/0, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami zgodnie ze wstępnym projektem podziału nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy dla pkt 1 i 2 : 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami, 2. Zawiadomić o terminie przyjęcia granic Zleceniodawcę oraz właścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek graniczących z działką objętą podziałem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. Po wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału zastabilizować granice nowo wydzielonych działek granicznikami betonowymi z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalone, geo- punkty, itp. Po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą). 4. Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 5. Brać udział w okazaniu granic nabywcom nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zlecającego 6. Przygotować i przekazać Zlecającemu następujące materiały: a) Projekt podziału z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK- w 4 egz. w oryginale b) Poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - kserokopia protokołu przyjęcia granic- w 1 egz. - kserokopia szkicu polowego- w 1 egz. - kserokopia zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. Ponadto po wydaniu decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości przygotować i przekazać Zlecającemu: - kserokopię protokołu stabilizacji punktów granicznych- w 1 egz. - wykaz zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK- w 3 egz. (w tym 2 egz. w oryginale, 1 egz. kopia). Zadanie Nr 4. Wykonanie podziałów nieruchomości w celu wydzielenia nieruchomości rolnych stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w gminie Żarki: 1. obręb Zaborze oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów numerem działki 1344 o pow. 1,6760 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00084875/8 oraz działki sąsiedniej 1309 o pow. 6.4090 ha uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00036496/6, 2. obręb Jaworznik oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów numerem działki 440 o pow. 2.6042 ha, uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00026505/0, 3. obręb Przybynów oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów numerem działki 179 o pow. 1.2520 ha, uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/0009219/3. W ramach przedmiotu zamówienia należy dla punktu 1,2,3: 1. Wydzielić nieruchomość rolną zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operetami uzupełniającymi. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo- punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. Nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek. 5. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) Wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b) Poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: Zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), Protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, Szkiców polowych, Pisma do wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. Fot. Podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7.Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: Protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach