Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych.

Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Pułaskiego 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3159100 , fax. 034 3159160
  • Data zamieszczenia: 2012-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
    ul. Pułaskiego 6 6
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. 034 3159100, fax. 034 3159160
    REGON: 15139907700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie: Zad. 1 podziału działek położonych przy ul. Krasickiego w Myszkowie, ozn. nr 9957/1 i nr 9959/1, obręb Myszków, niezbędnego do zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, ozn. w dacie wywłaszczenia nr 1646/5 i nr 1646/8, w tym: a.zawiadomienie wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z ich podziałem, b.zastabilizowanie wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, c.dokonanie badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi w ewidencji gruntów wykonanie wykazów synchronizacyjnych, d.przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujących materiałów: - projekty podziału działek w 4 egz., - kserokopie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., - kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., - kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., - kserokopia szkicu granicznego w 1 egz. e.zapewnienie udziału geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego. Zad. 2 podziału działki położonej przy ul. Krasickiego w Myszkowie, ozn. nr 10019/7, obręb Myszków, niezbędnego do zwrotu wywłaszczonych nieruchomości, ozn. w dacie wywłaszczenia nr 1646/5 i nr 1646/8, w tym: a.zawiadomienie wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z jej podziałem, b.zastabilizowanie wszystkich punktów załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą, c.dokonanie badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zbiorach dokumentów z danymi w ewidencji gruntów wykonanie wykazów synchronizacyjnych, d.przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujących materiałów: - projekty podziału działek w 6 egz., - kserokopie wykazu zmian gruntowych w 2 egz., - kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., - kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., - kserokopia szkicu granicznego w 1 egz. e.zapewnienie udziału geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatmyszkowski.bip.net.pl/?c=207
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach