Gmina Łużna ogłasza przetarg
- Adres: 38-322 Łużna, Łużna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
- Data zamieszczenia: 2020-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łużna
Łużna 634
38-322 Łużna, woj. małopolskie
tel. 183 543 922, , fax. 183 543 039
REGON: 49189246900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/ugluzna/Article/id,240588.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 1 w Łużnej z częściową zmianą sposobu użytkowania na żłobek. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac związanych z adaptacją pomieszczenia przylegającego do funkcjonującego już żłobka z wykorzystaniem części jego pomieszczeń z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z załączonymi do SIWZ rysunkami Nr 1 i 2, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (SIWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Planowana inwestycja przewiduje adaptację pomieszczenia przylegającego do funkcjonalnego już żłobka z wykorzystaniem części jego pomieszczeń (sanitariaty, pomieszczenia do rozdzielania posiłków, pomieszczenia dla matek karmiących, komunikację. Powstanie sala zabaw dla dzieci pow. 41,4 m2, sypialnia 10 m2, pomieszczenie socjalne dla personelu 8 m2. We wszystkich pomieszczeniach na grzejnikach zamontować osłony ochraniające przed bezpośrednim kontaktem z elementem grzejnym. Instalacja elektryczna, zabezpieczona przed dostępem dla dzieci. W pomieszczeniach zapewnić możliwość otwarcia min. 50 % okien. Przewiduję się usunięcie starych posadzek i wykonanie nowych posadzek cementowych, na których należy położyć wykładziny PCV. Przewiduję się zbicie około 30 % starych tynków, a następnie ich odtworzenie. Z pozostałych ścian i sufitów zeskrobać farbę i luźne elementy szpachli. Ściany i sufity należy wyszpachlować i pomalować. Z pomieszczenia głównego należy wydzielić za pomocą ścianek z płyt GK na ruszcie stalowym pomieszczenia pomocnicze. Należy wykonać nowe otwory drzwiowe, a stolarkę drzwiową i okienną wymienić na nową. Wymianie na nową podlega również instalacja elektryczna oraz instalacja grzewcza. Do pomieszczenia należy wykonać przyłącz kanalizacyjny i wodociągowy umożliwiający montaż umywalki. W ramach zadania należy wymienić poziomy instalacji wodociągowej obejmującej instalację wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów i urządzeń (równoważnych) niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Wszelkie nazwy własne podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy traktować jako przykładowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są w projekcie umowy. 9. Prace muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w: 1) ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126), 3) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2018 r., poz. 963), 4) innymi obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami i innymi aktami prawnymi, • warunkom technicznym, jakim powinny odpowiadać obiekty użyteczności publicznej, • przepisom i normom dotyczącym ogólnych wymagań odnośnie wykonywania robót, • szczegółowym przepisom, Polskim Normom, aprobatom technicznym oraz innym dokumentom i ustaleniom technicznym dla poszczególnych rodzajów robót. 10. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1) ustanowienie kierownika budowy oraz zapewnienie kompetentnego kierownictwa robót budowlanych, pracowników, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty do wykonania robót i usunięcia wad w zakresie zapewniającym prawidłowe pod względem jakościowym, terminowe i bezpieczne wykonanie przedmiotu zamówienia (w takim zakresie, jak to określono w niniejszym SIWZ wraz z załącznikami lub może być z niej wywnioskowane), 2) prowadzenie robót w systemie wielozmianowym i sześciodniowym (poniedziałek – sobota), jeżeli jest to niezbędne dla zachowania terminów umownych, 3) zabezpieczenie urządzeń i sieci istniejących, 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, 5) na każde żądanie Zamawiającego – okazywanie w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną, 6) uzyskanie wyników prób, badań i odbiorów zezwalających na oddanie obiektu do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 7) uzyskanie protokołów odbiorów koniecznych do oddania obiektu i jego użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, 8) doprowadzenie do placu budowy mediów niezbędnych do wykonania robót, 9) przygotowanie i likwidacja zaplecza budowy z zasilaniem w wodę, energię, kanalizację, 10) ustawienie niezbędnych, wymaganych ogólnymi przepisami BHP, P.Poż., Prawa budowlanego: wyciągów, rusztowań, pomostów, zadaszeń, stref bezpieczeństwa, zabezpieczeń, znaków, tablic, osłon itp., 11) przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zwane dalej Oświadczeniem) zgodnie z załącznikiem nr 2a i 2b do SIWZ; 3) Kosztorys ofertowy w wersji papierowej sporządzony przez Wykonawcę przy wykorzystaniu metody kalkulacji uproszczonej zgodnie z zapisami punktu XV SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana istniejących pokryć dachowych z gontu drewnianego wraz z robotami towarzyszącymi na budynkach: Głównym, O. Zachodniej, O. Wschodniej oraz budynku gospodarczym CK „Dworek Białoprądnicki”
Dodano: 2022-07-13 - Rozbiórka budynków Starego Szpitala w Nowym Targu na potrzeby Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu
Dodano: 2021-08-10 - „Przebudowa centrum Ściejowic na dz. Nr 140/1, 140/7, 157/3 w Ściejowicach, gmina Liszki.”.
Dodano: 2020-12-22 - Rozbiórka budynku byłego internatu 6-4 Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Trzebini
Dodano: 2020-10-16 - Budowa chodnika w ciągu DP nr 2131K w miejscowości Zelków – od skrzyżowania z ul. Pod Krzyżem do skrzyżowania z ul. Widokową
Dodano: 2020-07-15 - Rozbiórka budynków barakowych nr 1 i nr 2 w 6-4 Ośrodku Szkolenia i Wychowania w Trzebini, ul. Lipcowa 50, 32-540 Trzebinia.
Dodano: 2019-10-28 - Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szpitalnych w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach na Aptekę Szpitalną
Dodano: 2019-10-02 - Kompleksowa rewitalizacja w ŁUKOWICY na rzecz rozwoju aktywności społecznej i przedsiębiorczości mieszkańców - ETAP I
Dodano: 2018-08-08 - Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na 3 części - PONOWNE POSTĘPOWANIE
Dodano: 2018-08-08 - Budowa chodników przy drogach powiatowych z podziałem na 3 części
Dodano: 2018-07-20