Przetargi.pl
Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szpitalnych w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach na Aptekę Szpitalną

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, Karmelicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338232230 , fax. +48338232230
  • Data zamieszczenia: 2019-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    Karmelicka 5
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. +48338232230, fax. +48338232230
    REGON: 00030646600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szpitalnych w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach na Aptekę Szpitalną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń szpitalnych w Pawilonie C ZZOZ w Wadowicach na Aptekę Szpitalną
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w postępowaniu. Wartość wadium wynosi: 10 000,00. zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r nr 42 poz. 275 z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. O/Wadowice, na rachunek 24 1050 1100 1000 0022 6686 3279 z adnotacją „ wadium numer sprawy: ZP/PRZET/26/2019” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 5.1. nazwa dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (Banku lub Instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. 5.2. kwotę gwarancji 5.3. termin ważności gwarancji w formule: od dnia ……… - do dnia ………” 5.4. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w KASIE ZZOZ w Wadowicach (budynek PPS, ul. Karmelicka 5, I piętro pokój 130), która jest czynna od poniedziałek, środę, czwartek i piątek w godz. od 7:15–14:00, a we wtorek od 8:25 do 15:45. Kopię gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą w Sekretariacie ZZOZ Wadowice. 7. Tryb zwrotu wadium szczegółowo określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Oświadczenie wymienione w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ. 3. Zobowiązanie wymagane postanowieniami Rozdziału VIII pkt 2 SIWZ, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz 5. Oświadczenie dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji, których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami Rozdziału VIII pkt 7 SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału, ale notarialnie poświadczonej kopii. 7. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014r. poz. 1114 oraz z 2016r. poz. 352) a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach