Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlanych oraz wymiana (demontaż i montaż) dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku Izby Celnej w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63

Izba Celna w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Mazowiecka 63
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 611-73-03 , fax. 56 611 74 60
  • Data zamieszczenia: 2014-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Toruniu
    ul. Mazowiecka 63 63
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 611-73-03, fax. 56 611 74 60
    REGON: 87022486900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlanych oraz wymiana (demontaż i montaż) dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku Izby Celnej w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych oraz wymiana (demontaż i montaż) dźwigu osobowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych w budynku Izby Celnej w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63. Wymagania Zamawiającego dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i pismo Prezydenta Miasta Torunia nr WAiB.6743.50.443.340.2014.ML z dnia 27.06.2014 r. wraz z kopią zgłoszenia. ( Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Prace będące przedmiotem zamówienia, będą realizowane na czynnym budynku w dni robocze (od poniedziałku do piątku), z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub uciążliwe będą prowadzone po godzinie 16.00 w dni robocze. 4. Zamawiający zaleca Wykonawcom, dla należytego przygotowania oferty, odbyć wizję lokalną budynku objętego realizacją zamówienia. Udział w wizji lokalnej jest zalecany (nie jest obowiązkowy). Wizja lokalna budynku zostanie zorganizowana w terminach uzgodnionych indywidualnie z zainteresowanymi Wykonawcami. 5. Opis przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz wzór umowy wraz z załącznikami ( Załącznik nr 4 do SIWZ), które stanowią podstawę do obliczenia wynagrodzenia zgodnie z rozdziałem XIV SIWZ Opis sposobu obliczania ceny przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Jeżeli w SIWZ zostały podane jakieś oznaczenia dotyczące typów, marek, nazw oraz określeń fabrycznych, zostało to pomyślane jedynie jako uproszczenie opisu i nie stanowi obowiązkowego wskazania dla Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych typów urządzeń i materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający udostępnia jako materiał pomocniczy: przedmiar robót i rysunki (schematy) usytuowania szybu i dźwigu podlegającego demontażowi, stanowiące odpowiednio Załącznik nr 9 i 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest szczegółowo przeanalizować przedmiar robót, a przy obliczeniu oferowanej ceny winien jest uwzględnić pozostałe koszty nie ujęte w przedmiarze, a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający informuje, iż za wykonanie przedmiotu zamówienia obowiązującą formą zapłaty będzie wynagrodzenie ryczałtowe. 8. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. Szczegółowy opis powierzenia części zamówienia podwykonawcom zawiera rozdział XVIII SIWZ. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi przez okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone w § 8 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). 10. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był minimum 36 miesięczną gwarancją od daty sporządzenia protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi są określone w § 8 wzoru umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach