Przetargi.pl
Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą wind w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynków Urzędu Miasta

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 4144000 , fax. 54 4144257
  • Data zamieszczenia: 2014-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 4144000, fax. 54 4144257
    REGON: 91086691000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą wind w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa budynków Urzędu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana wind w budynku A Urzędu Miasta Włocławek wraz z przebudową szybu windowego i remontem maszynowni w ramach zadania pn. Przebudowa budynków Urzędu Miasta. Przedmiotowe zadanie obejmuje przebudowę szybu windowego i maszynowni, demontaż istniejących dźwigów osobowych (szt. 2) oraz dostarczenie i montaż fabrycznie nowych dźwigów osobowych (szt. 2 - dostosowanych do wymagań dla osób niepełnosprawnych) w istniejących szybach na podstawie dokumentacji projektowej. Zamówienie należy wykonać m.in. w zakresie: - demontażu i inwentaryzacji starych zespołów dźwigowych (uwzględniając konieczność pracy jednego dźwigu przez cały czas realizacji przedmiotowego zadania), - odkupienia przez Wykonawcę zdemontowanych zespołów dźwigowych (dot. dwóch wind) za kwotę 2.320 złotych netto + 23% VAT, - dostawy i montażu fabrycznie nowych zespołów dźwigowych, - robót branży budowlanej m.in.: malowania z naprawą powierzchni- szybu, maszynowni; wykończenia korytarzy (m.in. malowania, wyłożenia płytami, uzupełnienia progów); naprawy spękanych ścian w maszynowni, - robót branży elektrycznej m.in. w zakresie zasilania zespołu napędowego, oświetlenia dekoracyjnego drzwi wind /LED/, oświetlenia i gniazd w szybie oraz maszynowni w zakresie do obowiązujących wymagań UDT, instalacji okablowania sterującego /SSP/, oświetlenia awaryjnego, - świadczenia usług serwisu gwarancyjnego przez okres 3 lat; świadczenie usług serwisu i obowiązujących przeglądów technicznych (konserwację wind - należy prowadzić przez firmę posiadającą autoryzację dostawcy i uprawnienia na konserwację urządzeń Dozoru Technicznego), - udzielenia gwarancji na wbudowane nowe urządzenia zgodnie z kartami gwarancyjnymi producenta - min. 3 lata, - wykonania obowiązkowych przeglądów technicznych przez okres 3 lat, - przekazania przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania z podziałem na II etapy: pierwsza winda, druga wina. Przedsięwzięcie realizowane jest na terenie działek nr 14/1, 14/3 obręb Włocławek KM 50 przy Zielonym Rynku 11/13 we Włocławku. Dodatkowe wymagania: 1) Wykonawca dostarczy wszystkie fabrycznie nowe urządzenia i wyposażenie oraz zamontuje elementy wyposażenia wymagające montażu i podłączeń. 2) Ponieważ prace będą prowadzone w czynnym obiekcie po godzinach pracy Urzędu Miasta, Wykonawca zobowiązany jest współpracować z przedstawicielem Zamawiającego w trakcie realizacji prac. 3) Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego, będzie zobowiązany podać co najmniej dwa numery telefonu, w tym jeden numer stacjonarny, do kontaktu w celu zgłoszenia nieprawidłowego działania urządzeń dźwigowych w ramach pogotowia dźwigowego, czynne w dni pracy Urzędu od 6:00 do 22:00. 4) Wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek prowadzić poza godzinami pracy Urzędu. Dopuszczalne jest prowadzenie prac budowlanych w godzinach pracy Urzędu jedynie po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu z inspektorem nadzoru i służbą bhp i uzyskaniu ich zgody. 5) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia mienia znajdującego się w budynku przed zapyleniem i uszkodzeniem spowodowanym prowadzeniem prac budowlanych. Powstałe uszkodzenia Wykonawca winien usunąć na własny koszt i sprzątać na bieżąco po przeprowadzonych robotach budowlanych. 6) Obowiązkiem Wykonawcy jest zagospodarowanie zdemontowanych starych zespołów dźwigowych (2 komplety) we własnym zakresie. Zamawiający obciąży Wykonawcę fakturą na kwotę 2.320,00 złotych netto + 23% VAT. Kwota ta będzie pomniejszała wynagrodzenie Wykonawcy. 7) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę montażu wind, jako kluczowej części zamówienia, w myśl art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 8) Wykonawca zagwarantuje bezawaryjną pracę jednego dźwigu przez cały okres realizacji przedmiotowego zadania. Dopuszczalne jest jednoczesne wstrzymanie pracy obydwu dźwigów, powodujące niemożność ciągłej komunikacji pionowej, na okres do 14 dni, jedynie po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu terminu z inspektorem nadzoru i służbą bhp i uzyskaniu ich zgody. 9) Przed przestąpieniem do wykonywania robót wykończeniowych, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym materiały wykończeniowe w zakresie aranżacji wnętrz. 10) Wykonawca przeprowadzi przedstawicielom Zamawiającego pełne szkolenie w zakresie uruchomienia i pracy zamontowanych urządzeń i wyposażenia, potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia. 11) Wykonawca przekaże Zamawiającemu przedmiot zamówienia w stanie gotowym do przystąpienia do użytkowania. 12) Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej, nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innego równoważnego materiału czy urządzenia niż podany w dokumentacji, o ile spełnia wymagania podane w projektach lub STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 5.000,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach