Przetargi.pl
Dostawa, demontaż i montaż 2 szt. dźwigów osobowych w budynku Głównym Szpitala

Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 18
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2828022, 2828081
  • Data zamieszczenia: 2014-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
    ul. Słowackiego 18 18
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2828022, 2828081
    REGON: 91134433200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, demontaż i montaż 2 szt. dźwigów osobowych w budynku Głównym Szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa, demontaż i montaż 2 szt. dźwigów osobowych typu szpitalnego do przewozu osób niepełnosprawnych w budynku Głównym Szpitala. Zamówienie dofinansowane jest ze środków PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami II obszar B 1. a/ Demontaż 2 szt. istniejących dźwigów osobowych wraz z elementami wyposażenia oraz renowacja szybu i maszynowni dla potrzeb montażu nowych dźwigów 2 szt. zgodnie z wymogami UDT. Ewentualne ubytki ścian lub posadzki przy demontowanych drzwiach należy uzupełnić w kolorze istniejącego wykończenia budynku. 3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy opracowania i złożenia szczegółowej oferty obejmującej dostawę dźwigu, a także obejmującej przeglądy i konserwacje zamontowanych dźwigów z podaniem czasu oczekiwania na przyjazd pogotowia dźwigowego/ w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) opis oczekiwanych parametrów technicznych dźwigów (załącznik nr 1 ), b) paszport dźwigów istniejących (załącznik nr 2). Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest uzyskanie pozytywnej opinii Urzędu Dozoru Technicznego. Podstawą zapłaty faktury będzie protokół odbioru oraz dopuszczenie do użytkowania dźwigu przez UDT. 3. Termin realizacji zamówienia - do 31.10.2014r. od daty podpisania umowy. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji zamówienia, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia, w tym regulacje, badania i odbiory. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji zamówienia obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 4. Oferowane dźwigi muszą być wykonany zgodnie z przepisami: 1) PN-EN 81-1:2002 - Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów - część 1: dźwigi elektryczne; 2) Dyrektywa unijna 95/16/WE z 29.06.1995 w sprawie zbliżenia praw państw członkowskich dotyczących dźwigów (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. (Dz.U. 2005 nr 263 poz. 2198); 3) Dyrektywa 2004/108/WE o kompatybilności elektromagnetycznej (ustawa z 13.04.2007, Dz.U.nr 82, poz.556); 4) Krajowa norma zharmonizowana PN-EN 81-70:2005 - Przepisy bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów - Szczególne zastosowania dźwigów osobowych i towarowych - część 70: dostępność dźwigów dla osób, w tym osób niepełnosprawnych; 5) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z 29.10.2003 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz.U. z 2003 r. nr 193, poz.1890) - oraz muszą spełniać wszystkie inne przepisy prawne i normy, w tym szczególnie normy zharmonizowane z dyrektywą dźwigów. 5. Dźwig i jego elementy muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i oznaczone znakiem CE. 6. Dźwig i jego elementy muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane w 2013/2014 roku. 7. Zastosowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy materiały i urządzenia muszą odpowiadać co do jakości wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych. 8. Demontaż, dostawa i montaż wind będzie wykonywana od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00 do 22:00 z zachowaniem ciszy nocnej. Prace muszą być wykonywane w sposób, który nie będzie zakłócał pracy Szpitala. Wykonawca podczas prac montażu wind przykryje miejsca prac zabezpieczając od zniszczenia i zakurzenia mebli na korytarzu. Codziennie po zakończeniu prac zostanie teren uporządkowany, (aby Zamawiający mógł przystąpić do działalności , którą prowadzi w Szpitalu .) 9. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia któregoś z ww. zakresu dostawy podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest wpisać powyższą informację w formularzu oferty. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy. Okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru W przypadku, gdy dostawcy wyrobów i urządzeń udzielą dłuższego okresu gwarancji niż 36 miesięcy, obowiązuje okres gwarancji wykonawców . 11. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie, w miejscu dostawy wind. Wizja może odbyć się tylko po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę przedmiotu zamówienia. 12. Przedmiot zamówienia na ww. dostawę dźwigów został opisany, zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach