Przetargi.pl
Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu - etap IV

Gmina Siewierz ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0326499471, 6499400 , fax. 032 6499402
  • Data zamieszczenia: 2010-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siewierz
    ul. Żwirki i Wigury 16 16
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 0326499471, 6499400, fax. 032 6499402
    REGON: 00053076100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu - etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlano-konserwatorskich na Zamku w Siewierzu - etap IV. Szczegółowy zakres robót został określony w pozwoleniu nr 53/08 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru z dnia 21 stycznia 2008 roku, decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr 191/09 z dnia 24 lutego 2009 r. zmieniającej pozwolenie nr 53/08 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru, opinii Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach z dnia 12 marca 2010 r., decyzji o pozwoleniu na budowę Nr WAiŚ.I.7351-0090/08 z dnia 07 lutego 2008 r., w projektach budowlanych, projektach wykonawczych, w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w załącznikach graficznych nr 1 i 2 określających zakres etapu IV. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a)Roboty konserwatorskie, zabezpieczające i budowlane na murach elewacji wschodniej i murach wewnętrznych skrzydła wschodniego, na które składają się w szczególności: rusztowania i roboty oczyszczające, uzupełnienie i przemurowanie fragmentów murów, naprawa górnej warstwy korony murów, występów i odsadzek, naprawa nadproży kamiennych i ceglanych, zabezpieczenie fragmentu ościeża w górnych partiach murów w skrzydle wschodnim, naprawa nieprawidłowo wykonanego zabezpieczenia murów w pomieszczeniach skrzydła wschodniego, oczyszczenie graffiti. b)Odtworzenie pomieszczenia piwnicznego dostępnego z piwnicy zachodniej, na które składają się szczególności: prace przygotowawcze, prace remontowe, montaż opraw oświetleniowych, odbudowa fragmentu muru, odtworzenie sklepienia, wykonanie posadzki nad odtwarzanym pomieszczeniem, wykonanie posadzki w odtwarzanym pomieszczeniu wraz z elektrycznym ogrzewaniem podłogowym, dostawa i montaż stylizowanych drzwi drewnianych jednoskrzydłowych, dostawa i montaż drewnianych drzwiczek rozdzielni wnękowej, przeniesienie istniejącej balustrady drewnianej. c)Wykonanie wentylacji ekspozycji fundamentów ściany, na które składają się w szczególności: roboty ziemne, roboty montażowe, dostawa i montaż stolika ekspozycyjnego, ponowne ułożenie nawierzchni. d)Wykonanie wentylacji ekspozycji fundamentów stołpu, na które składają się w szczególności: roboty ziemne, roboty montażowe, dostawa i montaż stolika ekspozycyjnego, ponowne ułożenie nawierzchni. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: aurządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b)wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych zgodnie z projektem, c)wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, d)poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, e)wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, f)oznakowania terenu budowy i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, g)wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, h)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, i)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, j)wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, k)dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, l)odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy, m)zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n)utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o)uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p)wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q)wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, r)materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 5 km. s)uzgodnienia robót z zarządcami dróg i sieci uzbrojenia terenu i wykonanie ich zgodnie z wytycznymi. t)wykonania innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. u)zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). 2.Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 3.Kierownika robót konserwatorskich oraz nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający. 4.Wykonawca jest zobowiązany do współpracy z prowadzącym nadzór archeologiczny w celu zapewnienia niezbędnych odkrywek na każdym etapie trwania prac. 5.Materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. 6.W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji inspektorowi nadzoru z ramienia Zamawiającego przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 7.Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo-finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego (dostarczonego najpóźniej do dnia podpisania umowy), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oferty wykonawcy oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy. 8.Warunki płatności: częściowo w transzach miesięcznych zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo- finansowym, przelewem w terminie 30 dni od daty wpływu faktury VAT do Zamawiającego poprzedzonej protokołem odbioru zatwierdzonym przez Inspektora Nadzoru, na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 9.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123542
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE WYMAGANE

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach