Przetargi.pl
Utworzenie Centrum Dziedzictwa Kulturowego Bramy Morawskiej na Zamku Piastowskim w Raciborzu - Etap IIa i IIb: remont i adaptacja Budynku Mieszkalnego D oraz Budynku Słodowni B

Powiat Raciborski ogłasza przetarg

  • Adres: 47-400 Racibórz, ul. Klasztorna 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4154408 , fax. 032 4154408 w. 343
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Raciborski
    ul. Klasztorna 6 6
    47-400 Racibórz, woj. śląskie
    tel. 032 4154408, fax. 032 4154408 w. 343
    REGON: 27628509800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Utworzenie Centrum Dziedzictwa Kulturowego Bramy Morawskiej na Zamku Piastowskim w Raciborzu - Etap IIa i IIb: remont i adaptacja Budynku Mieszkalnego D oraz Budynku Słodowni B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie realizacji zadania pn. Utworzenie Centrum Dziedzictwa Kulturowego Bramy Morawskiej na Zamku Piastowskim w Raciborzu - etap IIa i IIb: remont i adaptacja Budynku Mieszkalnego D oraz Budynku Słodowni B. Zamówienie obejmuje: a)remont i adaptację Budynku Mieszkalnego D (etap IIa) - wykonanie robót budowlanych, m.in. konstrukcyjnych, murarskich, w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych, renowacyjnych, wykończeniowych w zakresie obiektów budowlanych oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wentylacji i klimatyzacji, instalacji sieci elektrycznej i niskoprądowej w budynku mieszkalnym w zakresie zadania, b)wykonanie robót budowlanych w Budynku Słodowni B (etap IIb) - wykonanie robót budowlanych: głównie przygotowawczych i pomocniczych, budowlano-konstrukcyjnych, pokrycia dachowego, elementów ślusarsko-kowalskich, montażu okien i drzwi zewnętrznych, wykonania przepony poziomej, podłoży na poziomie piwnic, tynków zewnętrznych oraz osadzenia podokienników zewnętrznych w budynku słodowni w zakresie zadania-zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123542
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną w obiekcie o kubaturze minimum 15 000 m3 (słownie: piętnaście tysięcy m3) wpisanym do rejestru zabytków o wartości tej roboty równej lub przekraczającej 6.000.000,00 zł brutto (słownie: sześć milionów złotych brutto), b)w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniali przeciętnie co najmniej 80 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego wynosiła 3 osoby, c)dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, w tym co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, która obejmie funkcję kierownika budowy (warunek posiadania przez kierownika budowy 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych wynika z przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz. U. z 2004r. Nr 150, poz. 1579), 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)posiadają środki finansowe w kwocie co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) lub wykażą się zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych), b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3.500.000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty:1.oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz robót zawierający wykonaną co najmniej 1 robotę budowlaną w obiekcie o kubaturze minimum 15 000 m3 wpisanym do rejestru zabytków o wartości tej roboty równej lub przekraczającej 6.000.000,00 zł brutto), g)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (wymagane jest zatrudnianie przeciętnie co najmniej 80 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego: 3 osoby), h)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia,(wykaz powinien wskazywać co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, w tym co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, która obejmie funkcję kierownika budowy), i)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w powyższym punkcie h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, j)kopie uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), o których mowa powyżej, k)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (wymagane jest posiadanie środków finansowych w kwocie co najmniej 3.000.000,00 zł lub wykazanie się zdolnością kredytową na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł), l)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 3.500.000,00 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach