Przetargi.pl
Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami na drodze powiatowej Nr 1838C na odcinku Strzygi – Sumin

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami na drodze powiatowej Nr 1838C na odcinku Strzygi – Sumin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami na drodze powiatowej Nr 1838C na odcinku Strzygi – Sumin 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami na drodze powiatowej Nr 1838C na odcinku Strzygi – Sumin lokalizacja od km 0 + 000 do km 2 + 933, długość odcinka 2,933 km - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową modyfikowaną i grysami o frakcji dolna warstwa grys 8/11mm, środkowa warstwa 5/8mm, górna warstwa 2/5 mm – 15 200 m2 Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania remontu cząstkowego likwidując ubytki i nierówności nawierzchni drogi. Remont cząstkowy należy wykonać w technologii remont emulsją i grysami. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania powierzchniowego utrwalenia winien sam podjąć decyzję o wykonaniu remontu cząstkowego w niezbędnym zakresie rzeczowym celem zlikwidowania ubytków nawierzchni, tak aby po wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nie wystąpiły odbicia po występujących wybojach. Zamawiający nie określa zakresu rzeczowego remontu. W cenie oferty należy uwzględnić koszt remontu. 3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przed planowanym terminem realizacji zamówienia, na poszczególnych odcinkach dróg wykona nakładki z masy mineralno-asfaltowej likwidujące zaniżenia, ubytki w krawędzi jezdni itp. 5. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.). Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami - operatorów sprzętu i innych osób wyznaczonych do wykonywania powierzchniowego utrwalenia. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną. 8. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 36 miesięcy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Okres gwarancji jest kryterium oceny w niniejszym postępowaniu. 9. Postępowanie oznaczone jest jako - TN.3211- 10/18 Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. Słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2) kosztorys ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2, 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach