Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych z masy MMA na drogach powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, Karbowo ul. Wczasowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 982 859 , fax. 564 934 031
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy
    Karbowo ul. Wczasowa 46
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 982 859, fax. 564 934 031
    REGON: 34075029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-brodnica.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych z masy MMA na drogach powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nakładek bitumicznych z masy MMA na drogach powiatowych 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - oczyszczenie nawierzchni, - skropienie emulsja asfaltową, - wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej profilowej o grub. 3 cm (75 kg/m2), - wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej profilowej o grub. 4 cm (100 kg/m2), - Wykonanie nakładki z mieszanki mineralno-asfaltowej w-wa profilowa dwie warstwy 4 cm + 3 cm (nakładki bez zacinania krawędzi). Nakładki należy wykonać na drogach: 1 Droga powiatowa Nr 1837C na odcinku w m. Zaborowo 2 Droga powiatowa Nr 1826C na odcinku Bobrowo - Małki 3 Droga powiatowa Nr 1838C na odcinku Strzygi - Sumin 4 Droga powiatowa Nr 1821C Kruszyny – Nieżywięć - Małki 5 Droga powiatowa Nr 1824C Kawki - Chojno 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres zawiera przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót. 7. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi - 48 miesięcy. 8. Postępowanie oznaczone jest jako - TN.3211-9/18 Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Formy wniesienia wadium: • w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), 4. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5. potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach