Przetargi.pl
Wykonanie podziału wybranych działek położonych w obrębach: Ostrowy gm. Blachownia oraz Konopiska i Wygoda gm. Konopiska

Starostwo Powiatowe w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15139875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czetochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziału wybranych działek położonych w obrębach: Ostrowy gm. Blachownia oraz Konopiska i Wygoda gm. Konopiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału działek położonych: - w obrębie Ostrowy, gmina Blachownia oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.2 - 191/3, 191/4, 191/5, 192/2, 193/2, 195/2, 196/2, 197/2, 198/3, 199, 201/4, 201/5, 201/6, 201/7, 201/8, 203/2, 204/3, 204/4, 205/5, 206, 229/4, k.m.3 - 424, 425/7, 427, 439, 441/1, 488, 489/1, - w obrębie Konopiska, gmina Konopiska oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.8 - 774/33, 2519/1, 2519/3, - w obrębie Wygoda, gmina Konopiska oznaczonej w ewidencji gruntów numerem k.m.1-110/4 w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia modernizacji dróg powiatowych na odcinku Wygoda - Konopiska - Blachownia oraz wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194 z późn. zm.) wraz z uzupełnieniem mapy zasadniczej i ewidencyjnej wynikami pomiarów w terminie 1 tygodnia od dnia, w którym decyzja administracyjna stanie się ostateczna. Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 15 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie. Zamawiający powinien otrzymać: - mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, o których mowa w art. 11d ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych sporządzone dla działek położonych w obrębach: Ostrowy, gmina Blachownia oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.2 - 191/3, 191/4, 191/5, 192/2, 193/2, 195/2, 196/2, 197/2, 198/3, 199, 201/4, 201/5, 201/6, 201/7, 201/8, 203/2, 204/3, 204/4, 205/5, 206, 229/4, k.m.3 - 424, 425/7, 427, 439, 441/1, 488, 489/1, Konopiska, gmina Konopiska oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.8 - 774/33, 2519/1, 2519/3, Wygoda, gmina Konopiska oznaczonych w ewidencji gruntów numerem: k.m.1 -110/4. Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości powinny być wykonane w 3 egzemplarzach - opinię techniczną dot. braku konieczności podziału działek, o których mowa w punkcie 2 wytycznych. Geodeta powinien również: uzupełnić mapę zasadniczą i ewidencyjną wynikami pomiarów w terminie 1 tygodnia od dnia, w którym decyzja administracyjna stanie się ostateczna oraz zapewnić udział w czynnościach geodezyjnych przedstawicielom Powiatowego Zarządu Dróg oraz projektanta modernizowanej drogi. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zadanie należy wykonać zgodnie z wytycznymi technicznymi znajdującymi się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 3. Spełniają warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu pracownikiem posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2. Do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień. 2) Projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach