Przetargi.pl
Wykonanie podziału działek w położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego w obrębach Biskupice gm. Olsztyn oraz Kuźnica Kiedrzyńska, Kuźnica Lechowa, Rybna gm. Mykanów

Starostwo Powiatowe w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3229100, 3229126 , fax. 034 3229111
  • Data zamieszczenia: 2009-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
    ul. Jana III Sobieskiego 9 9
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3229100, 3229126, fax. 034 3229111
    REGON: 15139875800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziału działek w położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego w obrębach Biskupice gm. Olsztyn oraz Kuźnica Kiedrzyńska, Kuźnica Lechowa, Rybna gm. Mykanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziału działek w miejscowościach Powiatu Częstochowskiego w podziale na następujące zadania: Zadanie nr 1 polega na: wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Biskupice, gmina Olsztyn oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.1 - 15/1, 15/2, 15/3, 16/1, 16/3, 16/6, 17/1, 18, k.m.2 - 59/1, 59/2, 60/1, 60/2, 61, 62, 63/1, 63/3, 64/1, 66, 67, 68, 69, 70/1, 70/3, 70/5, k.m.6 - 292/1, 292/2, 293/1, 293/2, 294/1, 294/2, 295/1, 295/2, 297/2, 297/3, 298, 299, 300, 301, 302, 303, k.m.8 - 356, 357, 358, 359, 360/1, 360/2, 361/1, 361/2, 362/3, 362/5, 363/1, 363/3, 363/4, 364, 365/1, 365/2, 366/1, k.m.9 - 501/2, 464/4, 476/2, k.m.10 - 624/7 - w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia modernizacji drogi powiatowej nr 1065 S oraz wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194 z późn.zm.) Zadanie nr 2 polega na: wykonaniu podziału działek położonych: w Kuźnicy Kiedrzyńskiej, gmina Mykanów oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: k.m.4 - 40/6, k.m.1 - 97, 133/1, 133/2, 98/1, w Kuźnicy Lechowej, gmina Mykanów oznaczonych w ewidencji gruntów numerem 54/3 k.m.3, w Rybnej, gmina Mykanów oznaczonych w ewidencji gruntów numerem 49 k.m.10 - w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia modernizacji drogi powiatowej nr 1026 S oraz wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194 z późn.zm.) Jeżeli w wyniku prac wykonanych przez Wykonawcę okaże się, że któraś z działek wymienionych w punkcie 1 nie wymaga podziału, Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie, od każdej takiej działki, w wysokości 15 % ceny jednostkowej brutto za wydzielenie 1 działki wskazanej w ofercie. 1. Zamawiający powinien otrzymać: - mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, o których mowa w art. 11d ust.1 pkt.3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych sporządzone dla wszystkich działek objętych poszczególnymi zadaniami. Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości powinny być wykonane w 3 egzemplarzach. 2. Zamawiający powinien również otrzymać opinię dot. braku konieczności podziału działek. Geodeta powinien również: uzupełnić mapę zasadniczą i ewidencyjną wynikami pomiarów w terminie 1 tygodnia od dnia, w którym decyzja administracyjna stanie się ostateczna oraz zapewnić udział w czynnościach geodezyjnych przedstawicielom Powiatowego Zarządu Dróg oraz projektanta modernizowanej drogi. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. Prace podlegają zgłoszeniu w PODGiK. 5. Zastosowane przepisy: a) Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne b) Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami c) Ustawa z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 193, poz.1194 z późn.zm.) d) Inne w zakresie wykonywanego zlecenia. Zadanie należy wykonać zgodnie z wytycznymi technicznymi znajdującymi się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem. 3.Spełniają warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu pracownikiem posiadającym uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 2. Do oferty należy dołączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień. 3) Projekt umowy zaakceptowany przez wykonawcę stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.powiat.pl, www.powiat-czestochowski.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach