Przetargi.pl
Wykonanie podziałów nieruchomości dla Przedsięwzięć Euro 2012

Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 80-103 Gdańsk, ul. Kartuska 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 722 01 00 , fax. 0-58 722 01 03
  • Data zamieszczenia: 2009-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
    ul. Kartuska 5 5
    80-103 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 722 01 00, fax. 0-58 722 01 03
    REGON: 22068377300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gikeuro2012.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Celowa spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie podziałów nieruchomości dla Przedsięwzięć Euro 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Następujący podział częściowy: - Część 1 - Połączenie dróg krajowych - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego: zadanie 1. odcinek Węzeł Olszynka (Obwodnica Południowa) - Węzeł Elbląska oraz zadanie 2. odcinek Węzeł Elbląska - Węzeł Ku Ujściu, - Część 2 - Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego zadanie 4. odcinek Węzeł Marynarki Polskiej - Węzeł Ku Ujściu - Część 3 - Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej etap III A zadanie 1.1. Budowa linii tramwajowej w dzielnicy Gdańsk Południe od pętli Chełm przez ul. Witosa, ul. Nową Łódzką do pętli Nowa Łódzka - Połączenie dróg krajowych - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego: zadanie 1. odcinek Węzeł Olszynka (Obwodnica Południowa) - Węzeł Elbląska oraz zadanie 2. odcinek Węzeł Elbląska - Węzeł Ku Ujściu - 100 działek, - Połączenie Portu Lotniczego z Portem Morskim Gdańsk - Trasa Słowackiego i Trasa Sucharskiego zadanie 4 odcinek Węzeł Marynarki Polskiej - Węzeł Ku Ujściu - 30 działek, - Gdański Projekt Komunikacji Miejskiej etap III A zad.1.1. Budowa linii tramwajowej w dzielnicy Gdańsk Południe od pętli Chełm przez ul. Witosa, ul. Nową Łódzką do pętli Nowa Łódzka - 40 działek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: część 1 - 3.500 zł - słownie: trzy tysiące pięćset zł; część 2 - 1.000 zł - słownie jeden tysiąc zł; część 3 - 1.500 zł - słownie jeden tysiąc pięćset zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w wykonywaniu podziałów nieruchomości i wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu podziałów nieruchomości o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 15.000 zł brutto. Wykonawca winien potwierdzić należyte wykonanie wykazanych zamówień. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku, polegających na wykonaniu podziałów nieruchomości w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, Wykonawca przedstawi wartość wykonanych przez siebie zamówień w walucie innej niż polski złoty, Zamawiający w celu przeprowadzenia oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dokona przeliczenia wartości zamówienia posługując się kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień otwarcia ofert. 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia i wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby: - co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia geodezyjne do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2005 r., Nr 240, poz. 2027 ze zm.). Wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób sporządzony wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunku wraz z właściwymi uprawnieniami w dziedzinie geodezji i kartografii (dla wykazanych osób). W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi wykonawca będzie dysponował w przyszłości, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. Potwierdzenie spełnienia warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu podziałów nieruchomości na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 2 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem właściwych uprawnień (dla wykazanych osób) oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie zamówienia, o którym mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie (np. referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach