Przetargi.pl
Wykonanie planowych zadań gospodarczych z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2010 - 2012

Gmina Miasto Grudziądz ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4510233 , fax. (056) 4510233
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Grudziądz
    ul. Ratuszowa 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4510233, fax. (056) 4510233
    REGON: 00059692600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie planowych zadań gospodarczych z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2010 - 2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie planowych zadań gospodarczych z zakresu gospodarki leśnej na terenie Lasów Komunalnych miasta Grudziądza w latach 2010-2012, zgodnie z zapisami operatu urządzania Lasu Komunalnego miasta Grudziądza. Szczegółowy zakres zamówienia: (orientacyjne ilości prac do wykonania przedstawione są w Załączniku Nr 1 do SIWZ) 1)Pozyskanie drewna w ilości 6462m3 ( ścinka drzew wraz ze zrywką do najbliższej drogi leśnej), 2)Hodowla lasu: -melioracje agrotechniczne- uprzątnięcie powierzchni z odpadów, spalenie gałęzi, przygotowanie powierzchni do orki -wyprzedzające przygotowanie gleby pod zalesienia i odnowienia( orka mechaniczna) -ręczne przygotowanie gleby do poprawek i wprowadzanie podszytów w talerze o wymiarach 40x40 -zalesienia i odnowienia -poprawki i uzupełnienia -pielęgnowanie upraw 3)Ochrona lasu: -próbne poszukiwania owadów w ściółce -wykładanie pułapek na cetyńce -korowanie pułapek na cetyńce -zakup budek lęgowych dla ptaków wraz z rozwieszeniem -czyszczenie budek lęgowych dla ptaków -zakup karmy tłuszczowej dla ptaków w kubkach -rozwieszenie karmy w lesie -grodzenie mrowisk -grodzenie pomników przyrody -wykonanie i ustawienie nowych ławek, stołów, i zadaszeń leśnych -naprawa dróg leśnych poprzez nawiezienie kamienia piechcińskiego, rozrzucenie, wyrównanie i uwałowanie -bieżące utrzymanie czystości na terenie całego lasu -usuwanie dzikich wysypisk wskazanych przez leśniczego -wykaszanie terenów parkowych i poboczy 4)Ochrona przeciwpożarowa lasu: -mechaniczne mineralizowanie pasów przeciwpożarowych -porządkowanie terenu na pasach przeciwpożarowych -wystawianie patroli przeciwpożarowych w dni wolne od pracy w okresie szczególnego zagrożenia pożarowego, tj. od 1.03.do30.09 -ustawienie i wykonanie nowych tablic ostrzegawczych -zakup podręcznego sprzętu p-poż i oznakowanie go -podkrzesanie gałęzi wzdłuż ważniejszych dróg leśnych celem umożliwienia przejazdu jednostkom Straży Pożarnej 5)Zadania z zakresu łowieckiego planu hodowlanego: -budowa paśników dla saren i bażantów; -pozyskanie karmy objętościowej z łąk zamawiającego -zakup karmy treściwej(mieszanka zbożowa) -zakup karmy soczystej( rośliny okopowe) -zakup soli (lizawki) -rozwożenie karmy dla zwierzyny leśnej w okresie zimowym, tj. od 1 listopada do 31 marca -uprawa poletek łowieckich: - zakup mieszanki zbożowej do obsiania poletek łowieckich - zakup nawozów - orka, bronowanie i siew poletek łowieckich. Podwykonawcy: Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać na druku formularza ofertowego zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. Brak jakiejkolwiek wzmianki w tym zakresie na formularzu oferty, będzie uznawane za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772310008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA numer 31 1020 5040 0000 6902 0085 9652. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 306. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, zgłoszone w terminie związania ofertą, pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 3 lutego 2010 r. do godz. 10:00. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. Wniesienie wadium na czas krótszy niż okres związania ofertą Zamawiający będzie traktował tak, jakby wadium nie zostało wniesione. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: 1.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje następującym potencjałem technicznym: pilarką spalinową - 4 szt., ciągnikiem rolniczym z przyczepą - 1 szt., samochodem ciężarowo-osobowym - 1szt, ciągnikiem do zrywki drewna - 1szt, tirforem do ściągania drzew zawieszonych - 1szt, pługiem leśnym do wyorywania pasów - 1szt, broną talerzową do pasów p-poż - 1 szt. 2.Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje zadania z gospodarki leśnej w zakresie hodowli lasu, ochrony lasu, pozyskania drewna na łączną kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto. 3.Wykonawca winien wykazać, że dysponuje 4 osobami (z co najmniej 5 letnim doświadczeniem każda) posiadającymi ukończony kurs, szkolenie itp. pilarza drzew jednoosobowej ścinki drzew. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w punkcie VI. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć: a)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (w przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie składa pełnomocnik ustanowiony przez Wykonawców), b)wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, c)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ, d)wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć: a)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie składa każdy Wykonawca), b)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punkcie V.1. SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach