Przetargi.pl
Wykonanie placu zabaw na potrzeby żłobka przy Szkole Podstawowej w miejscowości Jarosławiec

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placu zabaw na potrzeby żłobka przy Szkole Podstawowej w miejscowości Jarosławiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw na potrzeby żłobka przy Szkole Podstawowej w miejscowości Jarosławiec w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa stołówki, przedszkola i żłobka w Szkole Podstawowej w Jarosławcu”. 3.2. Na realizację w/w zadania Gmina Postomino otrzymała dofinansowanie ze środków finansowych Funduszu Pracy w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch +” realizowanym w roku 2020. 3.3. Plac zabaw zlokalizowany będzie przy budynku Szkoły Podstawowej w Jarosławcu, ul. Bałtycka 65B, 76-107 Jarosławiec – zgodnie z załączoną mapką poglądową. 3.4. Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe powinny posiadać certyfikaty zgodności z normami serii PN EN 1176 – wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca placu zabaw zobowiązany jest dostarczyć certyfikaty. 3.5. Wszystkie urządzenia zabawowe realizowane w ramach niniejszego postępowania winny być dostępne dla grupy wiekowej do lat trzech. 3.6. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą kart katalogowych zawierających co najmniej: 1) Zdjęcie oferowanego urządzenia zabawowego na którym widoczne są wszystkie wymagane elementy, 2) Wymiary oferowanego urządzenia zabawowego, 3) Informację o kolorystyce, jeżeli nie wynika to z przedstawionego zdjęcia. 3.7. W przypadku, gdy z kart katalogowych nie wynikają wszystkie informacje, o których mowa w pkt 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dodatkowych dokumentów lub oświadczeń. 3.8. Dopuszcza się rozbieżność wymiarów urządzeń +/- 10%. 3.9. Urządzenia powinny odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. Elementy łączące wzajemnie poszczególne elementy urządzeń rekreacyjno - zabawowych powinny być wykonane ze stali nierdzewnej, wystające końcówki elementów złącznych zabezpieczone plastikowymi zaślepkami. Urządzenia kotwione w podłożu przy pomocy fundamentu betonowego. Kolory dominujące urządzeń zabawowych to: zielony, niebieski, żółty, czerwony 3.10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.11. Najpóźniej w dniu odbioru Wykonawca placu zabaw zobowiązany jest dostarczyć instrukcje do wszystkich dostarczanych urządzeń, które powinny zawierać: 1) wytyczne dotyczące instalacji; 2) szczegóły funkcjonowania urządzenia; 3) wymogi w zakresie kontroli i konserwacji. 3.12. Roboty ziemne prowadzić ze szczególną uwagą w miejscach zbliżenia do istniejącej infrastruktury technicznej (linia kablowa energetyczna oraz sieć kanalizacji sanitarnej) – jak na załączonej mapce poglądowej. 3.13. Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca dostarczy stosowne uprawnienia budowalne i aktualne zaświadczenie o wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.14. Teren przeznaczony pod montaż urządzeń rekreacyjno-zabawowych posiada spadek w kierunku ogrodzenia. Teren posiada nawierzchnię trawiastą. 3.15. Lp. Nazwa Ilość [szt.] 1. Zestaw zabawowy dwuwieżowy 1 2. Okienko do zabaw 1 3. Zestaw pojazd 1 4. Zjeżdżalnia domek 1 5. Zjeżdżalnia 1 6. Domek 1 7. Bujak jednorożec/konik 1 8. Bujak motorek 1 9. Ławostół dla dzieci 2 10. Kosz na śmieci 1 11. Tablica regulaminowa 1 Opis urządzeń zabawowych: 3.16. Przedstawione poniżej zdjęcia poglądowe urządzeń trzeba traktować jako przykładowe. 1. Zestaw zabawowy dwuwieżowy Zestaw składający się z dwóch wież, w tym co najmniej jednej zadaszonej dachem dwuspadowym. Wieże połączone mostkiem. Na obie prowadzą schodki; co najmniej jedne z barierkami z płyty HDPE. Zestaw wyposażony w ślizgawkę. Na ściankach znajdują dodatkowo co najmniej 2 moduły typu: obrotowa spirala, moduł do poruszania się przesuwnymi elementami po różnych torach lub inne moduły edukacyjne. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej. Ścianki boczne wykonane z płyty HDPE, ślizgawka wykonana z tworzywa poliestrowego, ścianki boczne ślizgawki - płyta HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Dach wieży wykonany z polietylenu. 2. Okienko do zabaw np. w bank lub sklep Okienko w kształcie dwóch słupów połączonych płytą z okienkiem i ladą. Konstrukcja słupów stal nierdzewna. Ścianka oraz lada - płyta polietylenowa HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. 3. Zestaw pojazd np. ciężarówka lub autobus itp. Zestaw zabawowy z siedziskiem i co najmniej dwoma kierownicami oraz siedziskiem w tylnej części urządzenia. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Podest z antypoślizgowej płyty HPL. Ścianki oraz dach płyta HPL/HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Długość zestawu co najmniej 250 cm. 4. Zjeżdżalnia domek Zjeżdżalnia składająca się z dwóch ślizgów. Dopuszcza się zjeżdżalnię z jednym ślizgiem i ściankę wspinaczkową. Na urządzenie prowadzi trap/schodki. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Ścianki z oknami - kolorowa płyta HPL/HDPE, ślizgawka/i ze stali nierdzewnej z bokami z płyt HDPE, okna wykonane z bezpiecznego poliwęglanu. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. 5. Zjeżdżalnia Zjeżdżalnia zabudowana bocznymi ściankami w kształcie traktora i domku lub tylko traktorka. Dodatkowo wyposażona w: 1) schodki wejściowe, 2) podest lub ściankę wspinaczkową lub kratownicę linową. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo, podest z antypoślizgowej płyty HPL, ścianki kolorowa płyta HPL/HDPE, ślizgawka ze stali nierdzewnej z bokami z płyt HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. 6. Domek Domek zadaszony dachem dwuspadowym wyposażony w dwie ławeczki i stolik. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Ścianki i dach płyta HPL/HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Wymiary urządzenia co najmniej 157 x 141 cm 7. Bujak jednorożec/ konik Bujak pojedynczy na sprężynie jednorożec/konik. Postać wykonana z płyty HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Uchwyty z poliamidu. Sprężyny bujaków ze stali sprężynowej. Sprężyny oraz ich mocowania cynkowane i malowane proszkowo farbami poliestrowymi. 8. Bujak motorek Bujak pojedynczy na sprężynie motorek. Kształt motorka wykonany z płyty HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Uchwyty z poliamidu. Sprężyny bujaków ze stali sprężynowej. Sprężyny oraz ich mocowania cynkowane i malowane proszkowo farbami poliestrowymi. 9. Ławostół dla dzieci Prostokątny stolik połączony ściankami bocznymi z dwoma ławeczkami bez oparcia. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Siedziska, blat oraz ścianki boczne wykonane z płyty HDPE. Wszystkie elementy złączne ze stali nierdzewnej. Długość ławostołu co najmniej 115 cm. 10. Kosz na śmieci Kosz z pokrywą i bocznym wlotem. Konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Ścianki i pokrywa kosza wykonane z płyty HPL/HDPE. Wszystkie elementy złączne ze stali nierdzewnej; pojemność kosza 60 l. 11. Tablica regulaminowa Stelaż tablicy regulaminowej - konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowanej proszkowo. Treść regulaminu wydrukowana na foli odpornej na promieniowa UV, naklejonej na blachę cynkowaną. Wszystkie elementy złączne ze stali nierdzewnej. Całkowita wysokość: 170-200 cm. 3.17. Przedmiot zamówienia określony został w: przedmiarze robót stanowiącym element pomocniczy przy określeniu ceny oraz na mapce poglądowej - zagospodarowanie terenu. 3.18. Kody CPV – 37535200-9 Wyposażenie placu zabaw. 3.19. Elementy składowe przedmiotu zamówienia Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego. Cena musi uwzględniać podatek VAT. 3.20. Wymagania techniczne 1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3.21. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.22. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z opisem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.23. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.24. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.25. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej jednej osoby wykonującej czynności polegające na wykonywaniu prac budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.25.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej jedną osobę wykonującą czynności, o których mowa w pkt 3.23. 3.25.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osoby zatrudnionej na umowę o pracę wykonującą wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.25.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.23. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.25.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.23. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.26. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.23. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.23. czynności. 3.27. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy, 7) Karty katalogowe, o których mowa w pkt 11.6. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach