Przetargi.pl
wykonanie palisady placów zabaw przy budynku Gen. T. Bora-Komorowskiego 53 i Gen. T. Bora-Komorowskiego 49 i 51 w Bydgoszczy.

Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-137 Bydgoszcz, ul. Gackowskiego 1B
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3201410 , fax. 052 3201420
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bydgoskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Gackowskiego 1B 1B
    85-137 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3201410, fax. 052 3201420
    REGON: 09151052300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.btbs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o. zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 3 lit b Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie palisady placów zabaw przy budynku Gen. T. Bora-Komorowskiego 53 i Gen. T. Bora-Komorowskiego 49 i 51 w Bydgoszczy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Palisadę należy wykonać z elementów betonowych Np: palisada RING (załącznik Nr 1), kolory elementów : szary i czerwony układane na przemian. Elementy palisady muszą zostać umocowane w sposób trwały (osadzone na beton), słupki palisady muszą wystawać ponad powierzchnie terenu, co najmniej 20cm. Beton mocujący elementy palisady nie może wystawać ponad obsypkę piaskową. Zakres wykonywanych prac przedstawia załącznik Nr 2 i 3. Orientacyjny obmiar palisady wynosi ok 85mb. Dokładny pomiar można wykonać w terenie po uprzednim umówieniu z pracownikiem administracji Fordon (Elżbieta Stefańska Nr tel. 052 373 76 65). W ramach zadania należy zamontować słupki bezpieczeństwa ruchu (załącznik Nr 4 - słupki z uchwytami umożliwiającymi ewentualny późniejszy montaż łańcuchów). Słupki należy zamontować na obszarze zaznaczonym w załączniku Nr 2 i 3 w odstępach nie większych niż 2m. Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawa zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one właściwą realizację zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ. Rozliczenie ryczałtowe nastąpi po wykonaniu odbioru końcowego i spisaniu protokołu odbioru robót. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust.1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienie do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą się ubiegać wspólnie o udzielenie zamówienia w ramach konsorcjum, spółki cywilnej lub w innej formie działania. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez oddzielne podmioty, Wykonawcy współubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z występujących wspólnie Wykonawców. 4. Zapisy SIWZ dotyczące wymagań stawianych Wykonawcom mają zastosowanie do wszystkich współubiegających się Wykonawców. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia oraz dokumenty, o których mowa w Części VII SIWZ składają wszyscy współubiegający się o zamówienie Wykonawcy. 5. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 6. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania i odrzucenie oferty. 7. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się nadto Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych. 8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy : 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 9. Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne wykluczenia. 10. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.btbs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach