Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg
- Adres: 89-122 Minikowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
REGON: 09322274500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka administracyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mięsa i wędlin - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa mięsa i wędlin dla Kujawsko - Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie, Oddział w Przysieku, Ośrodek Szkoleniowy Daglezja CPV 15100000-9. Dokładny opis zamówienia i ilości podane są w załączniku nr 1 do SIWZ znajdującej się na stronie Zamawiającego www.kpodr.pl zakładka przetargi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 3. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 4. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, Niespełnienie chociażby jednego z wymienionych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale IV SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia - załącznik nr 1, 2. podpisany projekt umowy - załącznik nr 4, 3. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2, 4. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VIII ppkt 1 jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-07/2016)
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa mięsa wołowego ,mięsa wieprzowego, podrobów oraz wędlin wieprzowych i wołowych - CPV 15100000 - 9
Dodano: 2016-04-29 - Mięso i wędliny
Dodano: 2016-04-12 - sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-03-15 - Sukcesywna dostawa mięsa i jego przetworów do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych ORION w Ciechocinku
Dodano: 2016-03-11 - Realizacja imiennych talonów na artykuły mięsne i wędliny dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 2 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r
Dodano: 2015-12-09 - Dostawę mięsa i wędlin dla stołówki Gimnazjum Nr 4 na Osiedlu Łokietka 15 w Nakle nad Notecią
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych dla potrzeb Miejskiego Zespołu Szkół w Skępem w 2016 roku
Dodano: 2015-12-01 - Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni U Świętego Antoniego we Włocławku (znak sprawy: MJ.AZ.2420-12/2015)
Dodano: 2015-11-24