Powiat Wołomiński ogłasza przetarg
- Adres: 05-200 Wołomin, ul. Prądzyńskiego 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7874301,03,04 w. 152 , fax. 0-22 7765093
- Data zamieszczenia: 2009-09-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wołomiński
ul. Prądzyńskiego 3 3
05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
tel. 7874301,03,04 w. 152, fax. 0-22 7765093
REGON: 01326934400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wolominski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie otworów okiennych oraz naprawa tynków i elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie otworów okiennych oraz naprawa tynków i elewacji budynku Starostwa Powiatowego w Wołominie ul. Prądzyńskiego 3 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: a) są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru-( załącznik nr 1) b) kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową - sporządzony zgodnie z książką przedmiarów stanowiącą załącznik do SIWZ, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 3) f) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2) g) parafowane istotne postanowienia umowy (zał. Nr 4)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-wolominski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie ZP-INW-28-16
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku LXV Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami integracyjnymi przy ul. Marynarskiej 2/6
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Posiadałach.
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 119 wraz z wyburzeniem warsztatów przy ul. Złotej 58 w Warszawie (sprawa nr 52/ZP/16)
Dodano: 2016-07-01 - Naprawa elewacji szklanej CD-OZ1 w budynku CD na terenie zabytkowego parku otaczającego Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie termomodernizacji elewacji budynku B w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-24 - Naprawa elewacji szklanej CD-OZ1 w budynku CD na terenie zabytkowego parku otaczającego Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Docieplenie budynku Łącznika w Warszawie przy ul. Brzeskiej 12
Dodano: 2016-06-06 - Remont elewacji budynku D.S. HILTON SGGW zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 161, polegający na oczyszczeniu, malowaniu tynku strukturalnego, renowacji tynków dekoracyjnych wraz z drobnymi naprawami.
Dodano: 2016-05-23 - Remont Świetlicy Wiejskiej w Unierzyżu
Dodano: 2016-05-16