Przetargi.pl
Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej na odcinku od ulicy Sochaczewskiej do ul. Poznańskiej oraz od ul. Poniatowskiego do torów kolejowych w Błoniu.

Gmina Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 01327123000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja rzeki Rokitnicy Nowej na odcinku od ulicy Sochaczewskiej do ul. Poznańskiej oraz od ul. Poniatowskiego do torów kolejowych w Błoniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Konserwacja rzeki polegała będzie na odmuleniu i wyregulowaniu szerokości dna do 2,5 m oraz obustronnym ustabilizowaniu stopy skarpy płotkiem faszynowym o wysokości 50 cm. Zadanie obejmuje prace konserwacyjne w korycie rzeki w zakresie: - wykoszenie i wygrabienie skarp, - usunięcie kożucha roślin pływających i porostów korzeniących się z koryta rzeki, - wywóz materiałów organicznych j.w. do kompostowni, - wywóz wydobytych śmieci na składowisko w Pruszkowie, - odtworzenie płotka faszynowego w korycie rzeki, - ułożenie geowłókniny za płotkiem faszynowym i pod bruk zabezpieczający płotek, - ułożenie 60 cm półki ochronnej płotka faszynowego z bruku na podsypce piaskowej 10 cm i cementowo - piaskowej 5 cm, - zlikwidowanie wyrw w skarpach poprzez uzupełnienie ziemią i rozplantowanie skarp z usunięciem gruzu i kamieni oraz rozgrabieniem brył ziemi pod wykonanie trawnika - ziemię do uzupełnienia dostarczy Zamawiający, - obsiew odtworzonych skarp mieszanką trawnikową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest w nw. dokumentach: - dokumentacji technicznej konserwacji rzeki, - przedmiarze robót,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.oraz spełniają wymogi Zamawiającego tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,oraz złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub oświadczenie że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert., 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. 2.1. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu (ilości), daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem branży będącej przedmiotem zamówienia oraz załączą dokumenty (referencje) potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, 2.2. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy który posiada uprawnienia budowlane w specjalności melioracji wodnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz złożą oświadczenie że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji w wymaganym terminie, 2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w tym: - koparką gąsienicową o pojemności łyżki 0,6 m3, - koparką gąsienicową z łyżką do skarpowania o pojemności łyżki 0,25 m3, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3.1. złożą kserokopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach