Przetargi.pl
Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4750916 , fax. 068 3823007
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 4750916, fax. 068 3823007
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin wg następującego zakresu: Etap I: I. Zamontowanie dekoracyjnego oświetlenia świątecznego na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, wg warunków technicznych przyłączenia oświetlenia dekoracyjnego do sieci energetycznej miasta Świebodzina, nr 195/2005/TE/WN/RE4 z dnia 08.02.2005 r., wydanych przez ENEA S.A. Oddział w Zielonej Górze, Rejon Dystrybucji Świebodzin. II.1 Przegląd, naprawa i montaż dekoracyjnego oświetlenia świątecznego - szt. 175 - dekoracja zamawiającego na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, w następujących miejscach: a) ul. Sulechowska -gwiazda, kolor żółty - szt. 13, b) ul. Kolejowa - gwiazda, kolor żółty - szt. 3, c) ul. M. Żymierskiego -choinka, kolor zielony - szt. 7, d) ul. Generała Świerczewskiego (od Hotelu SEN do Lecznicy Zwierząt) - choinka, kolor zielony - szt. 13, e) ul. Generała Świerczewskiego (k/Hali Sportowej) - choinka, kolor zielony - szt. 4, f) ul. Sobieskiego - choinka, kolor zielony - szt. 13, g) ul. Wojska Polskiego: - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2, - słupy betonowe - choinka, kolor zielony - szt. 8, h)ul. Łąki Zamkowe - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 8, i) ul. Grottgera - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 5, j) w ciągu ulic: ul. Konarskiego, ul. Łukowa i ul. Generała Świerczewskiego (do Eltermy) - śnieżynki, kolor biały - szt. 27, k) ul. Poznańska - do torowiska - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 8, l) ul. Poznańska - od torowiska, wyjazd w kierunku Poznania: - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 4, - słupy betonowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 7, ł) ul. Wałowa, 30 Stycznia - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 11, m) w ciągu ulic: ul. J. Piłsudskiego, ul. Plac Wolności, ul. Kawaleryjska, ul. Gen. Sikorskiego: - element dekoracji ODS-1008-ENEOS, girlanda - kolor czerwony, żółty - szt. 15, - element dekoracji ODS-028-ENEOS, choinka - kolor zielony, żółty - szt. 7, n) ul. Łużycka - element dekoracji 64 S-ENEOS, dzwonki - kolor żółty, czerwony - szt. 20. II.2 Wykonanie słupowych elementów dekoracyjnych - gwiazda, kolor żółty - szt. 8 wg standardu wyrobów wykonanych w latach poprzednich w celu montażu na ul. Sulechowskiej - nowa linia dot. przedłużenia oświetlenia ulicy do TESCO i tzw. spinki - słupy rurowe - dekoracja wykonawcy. II.3 Przygotowanie miejsc do zasilania dekoracyjnego oświetlenia świątecznego - szt. 30 na słupach oświetlenia drogowego i przystosowanie słupów przy następujących ulicach: 1) ul. Osiedlowej - słupy rurowe - element dekoracji 64 S-ENEOS, dzwonki - kolor żółty, czerwony - szt. 12 - dekoracja zamawiającego. 2) ul. Sobieskiego - słupy rurowe - element dekoracji ODS-028 -ENEOS, choinka - kolor zielony, żółty - szt. 10 - dekoracja zamawiającego. 3) ul. Sulechowskiej - słupy rurowe - gwiazda - kolor żółty - szt. 8 - dekoracja wykonawcy. III.Montaż dekoracyjnego oświetlenia świątecznego - szt. 30 na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, na następujących ulicach: 1) ul. Osiedlowej - słupy rurowe - element dekoracji 64 S-ENEOS, dzwonki - kolor żółty, czerwony - szt. 12 - dekoracja zamawiającego. 2) ul. Sobieskiego - słupy rurowe - element dekoracji ODS-028-ENEOS, choinka - kolor zielony, żółty - szt. 10 - dekoracja zamawiającego. 3) ul. Sulechowskiej - słupy rurowe - gwiazda - kolor żółty - szt. 8 - dekoracja wykonawcy. IV. Przegląd, montaż i podłączenie sznura świetlnego do zasilania elektrycznego przy użyciu drabiny - szt. 10 w centrum miasta Świebodzin i na ulicach przyległych do centrum: 1) Przegląd sznurów świetlnych, odcinki sznurów - szt. 10 (10 szt x 88,5 mb /odc.1 szt =885 mb). 2) Montaż sznura świetlnego na deptaku, 10 szt odcinków o dł. 885 mb, ok. 1000 pkt oświetleniowych: a) wzdłuż ul. Głogowskiej i przez ul. Kilińskiego, na odcinku od ul. J. Piłsudskiego do ul. Kilińskiego w Świebodzinie, b) na deptaku koło Ratusza: ul. Kościelna, Plac Jana Pawła II, ul. 1-Maja i ciąg pieszy k/b. PZU, rozwieszenie przewodów oświetleniowych na lampach parkowych. V. Wymiana źródeł światła w sznurach świetlnych, żarówki ok. - szt. 500 w tym: 2-krotne uzupełnienie wyeksploatowanych i brakujących kolorowych żarówek w terminach przed 24.12.2009 r. i 31.12.2009 r. - materiał wykonawcy. VI. Przegląd, montaż i podłączenie kurtyn świetlnych typu LED-PLR-5725-CL do zasilania elektrycznego przy użyciu podnośnika - szt. 15 (po 1 kurtynie na drzewie), w tym szt. 5 - dekoracja zamawiającego, w następujących miejscach: a) ul. J. Piłsudskiego k/Starostwa Powiatowego - szt. 1, b) ul. Kolejowa - wjazd na wiadukt - szt. 1, c) Plac Wolności k/Poczty Polskiej - szt. 1, d) ul. Sulechowska - szt. 1, e) skrzyżowanie ulic: ul. Sulechowskiej i ul. Słonecznej k/przedszkola - szt. 1, f) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Pułaskiego k/Biedronki - szt. 1, g) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Osiedlowej k/Szkoły Podstawowej nr 3 - szt. 1, h)skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Matejki k/byłej siedziby Policji - szt.1, i) skrzyżowanie ulic: ul. Poznańskiej i ul. Łąki Zamkowe k/CPN - szt. 1, j) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Gen. Sikorskiego - szt. 1, k) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Topolowej - szt. 1, l) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Łukowej - szt. 1, m) skrzyżowanie ulic: ul. Wojska Polskiego i ul. Partyzanckiej - szt. 1, n) ul. 30- Stycznia k/Szkoły nr 5 - szt. 1, o) ul. Kilińskiego - Dworska k/Kościoła p.w. Matki Bożej Królowej Polski - szt.1 VII. Przegląd, montaż i podłączenie kompletów choinkowych do zasilania elektrycznego - kpl. 3: 1) Montaż kompletów choinkowych typu LED-PLR-9025-CL na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = szt. 7) przed wejściem do Ratusza na Placu Jana Pawła II z montażem żarówek stroboskopowych typu ZSTR - szt. 10. 2) Przegląd i montaż kompletów choinkowych typu BULINEX na choinkę - kpl. 2 (1 kpl. = 130 sznurów dekoracyjnych z lampkami), w tym: a) ul. Gen. Sikorskiego - Rondo Solidarności - kpl. 1, b) ul. J. Piłsudskiego/Kolejowa - kpl. 1. Etap II: Demontaż, naprawa i konserwacja dekoracyjnego oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin, obejmuje: 1) Demontaż, naprawę i konserwację dekoracyjnego oświetlenia świątecznego ze słupów oświetlenia drogowego - szt. 205 2) Demontaż, naprawę i konserwację sznurów świetlnych - szt. 10 3) Demontaż, naprawę i konserwację kurtyn świetlnych - szt. 15 4) Demontaż, naprawę i konserwację kompletów choinkowych - kpl. 3 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania i warunki odbioru zostały określone w kosztorysach ofertowych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących odpowiednio zał. nr 1a i zał. nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona własnymi siłami 100% wartości przedmiotu zamówienia. 4. Koszty zakupu i dostawy materiałów, koszty przeglądu, montażu, podłączenia i naprawy dekoracji, koszty przeprowadzenia prób i badań technicznych oraz uzyskania zezwoleń, które wymagane są do eksploatacji przedmiotu umowy, koszty zabezpieczenia terenu prac, koszty demontażu, naprawy i konserwacji dekoracji wraz z kosztami transportu zdemontowanych dekoracji do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 511100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda. b) dysponują lub będą dysponować pracownikiem dozoru technicznego - kierownikiem prac posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej 50 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 1.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 1.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III.2) pkt. 2) lit. a) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 4 wraz z następującymi dokumentami: - dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie; b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu określonego w Sekcji III.2) pkt. 2) lit. b) - załącznik nr 5 wraz z następującymi dokumentami: - dokumenty potwierdzające, uprawnienia osób wskazanych w załączniku nr 5; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób o którym mowa w lit. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - załącznik nr 6; 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 7; 1.5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach