Przetargi.pl
Remont dróg leśnych

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karwin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-530 Drezdenko, ul. Pierwszej Brygady 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7620590, 7621390 , fax. 095 7621035
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Karwin
    ul. Pierwszej Brygady 18 18
    66-530 Drezdenko, woj. lubuskie
    tel. 095 7620590, 7621390, fax. 095 7621035
    REGON: 81053914328001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg leśnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Karwin poprzez profilowanie równiarką oraz zagęszczenie nawierzchni walcem. Zamawiający przewiduje wykonanie remontu na około 12,6 km dróg leśnych wymagana szerokość remontowanej drogi 3,5 m, oraz miejscowe utwardzenie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym o granulacji 0 - 32,5 mm na odcinku 400 m przy szerokości 3.5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 1 000,00zł. (słownie : tysiąc złotych.) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Nadleśnictwa Karwin nr :BGŻ Gorzów Wlkp.72 2030 0045 1110 0000 0038 9040, z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 07.12.2009r. do godz. 9°° 5) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a. upływie terminu związania ofertą, b. zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, c. unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, 11) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną w branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. 2. Potencjał finansowy. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania ofercie części robót jaka ma być wykonana przez podwykonawców. Za jakość prac wykonanych przez podwykonawców odpowiada Wykonawca. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SIWZ. 2) Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 3) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i w art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Pzp 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ w przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4/ jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ wypełniony formularz ofertowy wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 6/Wykaz części zamówienia jaka ma być wykonana przez podwykonawców. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 7/ wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną z branży drogowej o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł - z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (protokoły odbioru robót lub referencje). Zamawiający rozumie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego jedną robotę budowlaną jako pojedyncze zadanie budowlane obejmujące roboty dotyczące określonego obiektu o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł. 8/ wykaz sprzętu jaki Wykonawca zamierza wykorzystać przy wykonaniu remontu dróg leśnych wraz ze wskazaniem prawa do dysponowania wymienionym sprzętem (własność, dzierżawa, leasing, podwykonawstwo) C. Zdolność ekonomiczna - wymagane dokumenty: - Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą zdolność kredytową wykonawcy do otrzymania kredytu w wysokości nie mniejszej niż 20 000zł. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. - potwierdzenie wpłaty wadium. 2) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną