Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach ogłasza przetarg
- Adres: 69-100 Słubice, ul. Piłsudskiego 19
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-95 758 3608 , fax. 0-95 758 3609
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
ul. Piłsudskiego 19 19
69-100 Słubice, woj. lubuskie
tel. 0-95 758 3608, fax. 0-95 758 3609
REGON: 21102793200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupslubice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie - fabrycznie nowych: dodatkowych podzespołów wchodzących w skład systemów zarządzania ruchem interesantów (zwanym dalej Systemem kolejkowym) funkcjonującego w Powiatowym Urzędzie Prace w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 19. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie - fabrycznie nowych: dodatkowych podzespołów wchodzących w skład systemów zarządzania ruchem interesantów (zwanym dalej Systemem kolejkowym) funkcjonującego w Powiatowym Urzędzie Prace w Słubicach przy ul. Piłsudskiego 19. (Kod CPV: 48151000-1 komputerowy system sterujący) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 481510001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena - liczba punktów w kryterium - ranga 100% (ilość pkt x 100%) sposób oceny: od 0 - 10 pkt. Ilość punktów = (cena oferowana minimalna brutto : cena badanej oferty brutto ) x10pkt. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów : 10. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 100 %. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składający wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu są zobowiązani do złożenia następujących dokumentów, oświadczeń i informacji : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr.1 do SIWZ), 6. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), 7. parafowany (każda strona) przez wykonawcę formularz postanowień umowy (załącznik nr 3 do SIWZ) 8. wypełniony i podpisany formularz cenowy (załącznik nr 4 do SIWZ) Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupslubice.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną