Przetargi.pl
Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym z limitem 1 500 000,00 zł

Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Poznańska 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3823434, 0608192208 , fax. 068 3823435
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin
    ul. Poznańska 10 10
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 3823434, 0608192208, fax. 068 3823435
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Administracja Lasów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie rachunku bieżącego i rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym z limitem 1 500 000,00 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: 1) prowadzenie rachunku bieżącego i rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych w zakresie: a) realizacja 8000 przelewów rocznie b) przyjmowanie wpłat gotówkowych w kwocie ok. 900 tyś. zł rocznie w placówkach (także w placówkach partnerskich, ajencjach, wpłatomatach, wrzutniach nocnych) znajdujących się w następujących miejscowościach lub w ich pobliżu: Świebodzin, Żary, Zielona Góra, Bolesławiec, Lubsko, Żagań, Sulechów c) realizacja wypłat gotówkowych w kasach lub za pomocą bankomatów d) udostępnienie rozwiązań bankowości elektronicznej 2) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym z limitem 1.500.000,00 zł W ofercie, w części dotyczącej kredytu należy uwzględnić: - jednorazową prowizję od udzielonego kredytu (kwota w złotych lub procent od limitu 1,5 mln zł), - marżę banku do WIBOR jako podstawę oprocentowania, - wszelkie inne koszty związane z udzieleniem i obsługą kredytu - wymagane zabezpieczenia kredytu i ich koszt W ofercie, w części dotyczącą prowadzenia rachunku bieżącego i rachunku Funduszu Świadczeń Socjalnych należy uwzględnić: -koszt realizacji przelewu -koszt dokonania wpłat gotówkowych -koszt dokonywania wypłat z bankomatów lub kas -koszt zainstalowania i utrzymywania urządzeń bankowości elektronicznej -wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem rachunku lub -jako ryczałt miesięczny/roczny za prowadzenie rachunku w zakresie podanym w przedmiocie zamówienia lub -w inny sposób pozwalający na ustalenie kosztu prowadzenia rachunku Podane cenniki, ryczałty posłużą do przeliczenia kosztu prowadzenia rachunku w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2011r. Do wyliczeń kosztu kredytu zostanie użyta stawka WIBOR z dnia składania ofert. Wybór oferty zastanie dokonany na podstawie najniższego łącznego kosztu prowadzenia rachunków bankowych (bieżącego i Funduszu Świadczeń Socjalnych) oraz kosztu uzyskania kredytu w rachunku bieżącym. CPV - 66 11 30 00 - 5 Usługi bankowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał uprawienia do prowadzenia działalności bankowej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie po przez wykazanie, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Prowadził działalność objętą przedmiotem przetargu na wartość ogółem co najmniej 1 500 000,00 zł(np. udzielona kredytów na wartość co najmniej 1 500 000,00 zł) 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 5.Ocena spełniania ww warunków i wymagania posiadania certyfikatu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymaganie wykonawca spełnił. 6.Niespełnienie chociażby jednego z ww warunków i wymagania skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a)Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b)W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu (zał. 3) 2.Z treści załączonego oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki i wymaganie wykonawca spełnił. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganego przez zamawiającego oświadczenia, o których mowa w art. 25 ust.1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenie powinno potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienia przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo terminy składania ofert. (art. 26 ust. 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach