Przetargi.pl
Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    Kościuszki 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych KFS dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa wykonania oraz dostawy do siedziby Zamawiającego następujących materiałów promujących Krajowy Fundusz Szkoleniowy: - Brelok do kluczy ze ściereczką z mikrofibry; - Ekologiczny przybornik biurowy; - Zestaw antystresowy; - Zestaw 4 zakreślaczy na podstawce; - Plecak na komputer 15.6"; - Butelka/bidon na wodę z wkładem na lód lub owoce; - Smycz reklamowa z karabińczykiem, klamrą i zaczepem do telefonu; - Ekologiczny bambusowy Powerbank 5000mAh; - Ekologiczny parasol; - Głośnik bezprzewodowy z zegarem i podstawką na telefon; 2. Materiały promocyjne należy wykonać zgodnie z poniższymi wymaganiami: 2.1. Brelok do kluczy ze ściereczką z mikrofibry • ilość: 200 sztuk • materiał: winyl, mikrofibra, plastik • preferowany kolor: czarny lub zielony lub niebieski • rozmiar: 7 x 5,5 x 1,5 cm (+/- 1,0 cm) • nadruk logo na brelok wykonany najbardziej trwałą techniką -1 kolor; wszystkie loga w kolorze białym lub tłoczone. • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.2. Ekologiczny przybornik biurowy • ilość: 200 sztuk • materiał: karton • grubość materiału: 2mm (+/- 1mm) • preferowany kolor: beżowy • rozmiar: 10 x 10 x 10 cm (+/- 1 cm) • 450 kartek • 50 zakładek indeksujących • długopis • nadruk logo na przyborniku wykonany najbardziej trwałą techniką -1 kolor; wszystkie loga w kolorze czarnym lub tłoczone. • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.3. Zestaw antystresowy • ilość: 200 sztuk • preferowane kolory zestawu: żółto-czerwono-niebieski lub czerwono-biały • materiał: plastik - poliuretan • rozmiar: 150 x 50 x 20 mm (+/- 10 mm) • kształt: people, zestaw trzech poliuretanowych antystresów w kształcie ludzików, które można połączyć ze sobą • nadruk logo na zestaw antystresowy wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym lub tłoczone • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.4. Zestaw 4 zakreślaczy na podstawce • ilość: 200 sztuk • preferowany kolor zestawu: biały • wkłady: płynny tusz (różowy, żółty, pomarańczowy, zielony) • zakreślacze z okienkiem pokazującym ilość tuszu • podstawka pod zakreślacze • rozmiar: 10 x 12 x 5 cm (+/- 2,0 cm) • nadruk logo na zakreślaczach wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym. • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.5. Plecak na komputer 15.6" • ilość: 100 sztuk • materiał: Poliester 600D i PVC • preferowany kolor: granatowy lub szary • rozmiar: 30 x 13,5 x 43 cm (+/- 2,0 cm) • przednia kieszeń zapinana na zamek z panelem organizacyjnym na telefon i inne akcesoria • 2 kieszenie z siatki na wodę • rączka oraz regulowane szelki • nadruk logo na plecak wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji 2.6. Butelka/bidon na wodę z wkładem na lód lub owoce • ilość: 100 sztuk • materiał: plastik lub tworzywo przeznaczone do kontaktu z żywnością • plastikowy wkład na lód lub owoce • kolor: przezroczysty • preferowane kolory nakrętki: czarny, szary lub zielony • rozmiar: 10 x 8 x 28 cm (+/- 1,0 cm) • pojemność: 800 ml • nadruk logo na butelce wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym. • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji 2.7. Smycz reklamowa z karabińczykiem, klamrą i zaczepem do telefonu • ilość: 200 sztuk • materiał: plastik, metal • kolor: biały lub czarny lub zielony • rozmiar: 250 x 15 mm (+/- 10 mm) • karabińczyk, klamra i zaczep do telefonu • nadruk logo na smyczy wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym lub białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.8. Ekologiczny bambusowy Powerbank 5000 mAh • ilość: 100 sztuk • materiał: bambus • pojemność: 5000 mAh • rozmiar:12 x 5 x 2 cm (+/- 1,0 cm) • wejście: USB 5V/2A oraz USB typu C 5V/2A • wyjście: USB 5V/2A • kabel: w zestawie; USB oraz USB typu C • nadruk logo wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.9. Ekologiczny parasol • ilość: 100 sztuk • materiał: panele wykonane z poliestru rPET • metalowa rama • składanie/zamykanie: automatyczne • preferowany kolor: granatowy lub czarny lub szary • rozmiar: 35 x Ø100 cm (+/- 10,0 cm) • nadruk logo wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 2.10. Głośnik bezprzewodowy z zegarem i podstawką na telefon • ilość: 50 sztuk • preferowany kolor: szary lub srebrny lub czarny • rozmiar: 10,7 x 4,3 x 9,5 cm (+/- 1,0 cm) • dostępne funkcje: wbudowany zegar cyfrowy, wejście USB na pendrive, wejście na karty micro SD, wejście na Jack 3,5mm, funkcja radia, miejsce na telefon • dane techniczne: czas pracy 5 godzin (+/-1 godzina), bateria 1200 mAh, moc wyjściowa minimum 3W • grawer logo na głośniku wykonany najbardziej trwałą techniką – 1 kolor. Wszystkie loga w kolorze czarnym lub białym • projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego • pakowane zbiorczo w kartonowe pudełka. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. 3. Zamawiający zobowiązuje się przekazać plik z logotypami w wektorowym formacie plików graficznych (PDF) wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, w dniu podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania wielkości nadruku do poszczególnych wymiarów materiałów promocyjnych. 4. Miejsce dostawy materiałów promocyjnych: wszystkie materiały promocyjne wskazane w ust. 2, pkt. 2.1 – 2.10 niniejszego Rozdziału muszą być dostarczone na koszt własny Wykonawcy do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. W związku z ogłoszeniem stanu zagrożenia epidemicznego i związanym z tym ograniczeniem ruchu klientów w Wojewódzkim Urzędzie Pracy materiały należy dostarczyć na parter siedziby urzędu (portiernia). Wykonawca dostarczający materiały promocyjne zobowiązany jest do wcześniejszego skontaktowania się z pracownikami Zespołu ds. Statystyki, Badań i Analiz pod numerem telefonu: +48 (32) 757 33 86, w celu uzgodnienia terminu dostawy. Wszystkie materiały należy zapakować zbiorczo w kartonowe pudełka. Na opakowaniu powinna zostać umieszczona informacja dotycząca nazwy przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Dostawa wszystkich produktów (zgodnie z przedmiotem zamówienia) musi nastąpić w terminie do 20 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 5. Dostawa materiałów promocyjnych zostanie potwierdzona przez obie strony protokołem zdawczo-odbiorczym, którego sporządzenie leży po stronie Wykonawcy. 6. Zakwestionowane przez Zamawiającego pod względem jakościowym oraz ilościowym materiały promocyjne zostaną wymienione na zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia na koszt Wykonawcy w terminie 4 dni roboczych od dnia wykazania niezgodności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39294100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w ust. 6 w Rozdziale XIV niniejszej SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 4 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, przedmiotowe oświadczenie zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach