Przetargi.pl
WYKONANIE INSTALCJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z KOTŁOWNIĄ GAZOWĄ W OBIEKCIE PRZY ULICY ANDERSA 9 ZGODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE INSTALCJI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z KOTŁOWNIĄ GAZOWĄ W OBIEKCIE PRZY ULICY ANDERSA 9 ZGODNIE Z PROJEKTEM BUDOWLANYM.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania instalacji zewnętrznej i wewnętrznej wraz z kotłownią gazową w obiekcie przy ulicy Andersa 9 zgodnie z projektem budowlanym. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Integralną części postępowania stanowią załączniki: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STI-04 (instalacja gazu) stanowiąca załącznik do postępowania. b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STI-05 (kotłownia gazowa) stanowiąca załącznik do postępowania. c) Przedmiar robót – instalacje poza budynkiem – stanowiący załącznik do postępowania (służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu ilościowego robót). d) Przedmiar robót – budynek administracyjny wraz z budynkiem szatniowym – stanowiący załącznik do postępowania (służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu ilościowego robót), 2. Zakres przedmiotu zamówienia: - roboty przygotowawcze na terenie objętym przedmiotem zamówienia, roboty rozbiórkowe i porządkowe, - roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy (naprawy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej, telefon, dozorowanie), wszelkie prace porządkowe związane z zakończeniem przedmiotu zamówienia, - roboty związane z usunięciem gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja itp.), - dostarczenie, montaż i demontaż i wykorzystanie rusztowań i wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy, - zajęcie pasa drogowego (jezdni i chodnika, pobocza), jeżeli zajdzie tak konieczność dla zrealizowania przedmiotu umowy, - wykonanie wszelkich wymaganych przepisami badań, sprawdzeń, pomiarów w tym pomiarów geodezyjnych oraz sporządzenia wymaganych przepisami protokołów, inwentaryzacji w tym inwentaryzacji i map geodezyjnych (wraz ze zgłoszeniem do Państwowego Zasobu Geodezyjnego) , itp., - wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 3. Organizacja budowy: - organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb – zgodnie z obowiązującymi przepisami, - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót. Wykonawca zabezpieczy budowę przed kradzieżą oraz pod względem BHP i ppoż. wszystkie miejsca wykonywania robót oraz miejsca składowania materiałów zgodnie z przepisami - na swój koszt. Złom pochodzący z rozbiórek oraz demontowanych urządzeń stanowi własność Zamawiającego, który należy składować na terenie Zamawiającego, w miejscu przez niego wyznaczonym. 4. Warunki wykonawstwa: - Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego. - Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne na budowie (kierownik budowy i kierownicy robót ), w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. - Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego zastosowania w budownictwie. 5. Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inwestorowi w 2 egzemplarzach niezbędne dokumenty, w tym : a) dokumentację powykonawczą, b) dokumentację techniczno- ruchową zamontowanych urządzeń, c) atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i urządzenia, karty gwarancyjne producenta na zastosowane urządzenia, d) protokoły z dokonywanych prób i pomiarów. 6. Termin rozpoczęcia robót ustala się z dniem przekazania placu budowy, który nastąpi w nieprzekraczalnym terminie do 2 dni roboczych od dnia podpisania Umowy. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w nieprzekraczalnym terminie do 30 listopada 2020 roku. 8. Wszelkie dostarczone materiały budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie. Wykonawca zobowiązany jest do okazania na każde wezwanie Zamawiającego atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu umowy oraz deklaracji zgodności, certyfikatów, aprobat technicznych i pozostałych dokumentów stwierdzających jakość zastosowanych materiałów budowlanych i poświadczających ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie. 9. Wszelkie koszty związane z należytym wykonaniem Umowy ponosi Wykonawca. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) 5 lat gwarancji na kocioł gazowy. Zamawiający wliczy w cenę oferty przeglądy gwarancyjne kotła w autoryzowanym serwisie oraz czynności konserwacyjno-naprawcze wynikające z przyczyn nie objętych gwarancją. b) 2 lata gwarancji na wykonaną instalację. UWAGA: Przed złożeniem oferty zalecane jest wykonanie wizji lokalnej obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45333000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, informuje, że żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 195,12 złotych (słownie: dwa tysiące sto dziewięćdziesiąt pięć złotych,12/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu wniesionym na rachunek bankowy Zamawiającego; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. • Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826 W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu (ul. Plonów 22/1). Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Beneficjentem wniesionego wadium będzie: Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Plonów 22/1, 41-200 Sosnowiec. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza przelewem, tytuł przelewu musi pozwalać Zamawiającemu na identyfikację przedmiotowego postępowania (np. znak postępowania, nazwa postępowania, skrócona nazwa postępowania). Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12). Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1186, z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualne zaświadczenie Osobami (Kandydatami) na stanowiska wymienione powyżej mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r., poz. 220). - pracowników fizycznych do 5 osób, skierowanych do prac związanych z wykonaniem poniżej wymienionych prac: - roboty rozbiórkowe i porządkowe, - roboty związane z zagospodarowaniem placu budowy, utrzymaniem zaplecza budowy, - roboty związane z usunięciem gruzu o odpadów z terenu budowy wraz z ich zagospodarowaniem, - montaż i demontaż rusztowań użytkowanych w realizacji robót, - uprawnionego geodetę. o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów – (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.). Osoba ta będzie pełniła funkcje Kierownika budowy. Wymagany staż pracy na stanowisku Kierownika budowy min 2 lata.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach