Miasto Katowice ogłasza przetarg
- Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
- Data zamieszczenia: 2020-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
ul. Młyńska 4
40-098 Katowice, woj. śląskie
tel. +48 32 2593302, , fax. 48 327 054 949
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia dla inwestycji pn. „Budowa noclegowni dla bezdomnych mężczyzn na terenie miasta Katowice” w II częściach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa wyposażenia dla inwestycji pn. „Budowa noclegowni dla bezdomnych mężczyzn na terenie miasta Katowice” w II częściach. Szczegółowy zakres prac określa: Formularz cenowy ( załącznik nr 1a, 1b do SIWZ) Projekt umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości: Część I – Dostawa wyposażenia meblowego: 3 000 zł. Część II – Dostawa sprzętu RTV, AGD i komputerowego wraz z oprogramowaniem: 1 000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: I. 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji a) Oferta musi być napisana w języku polskim. Oferta musi być sporządzona w formie elektronicznej pod rygorem nieważności - opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną. b) Wykonawca składa ofertę na platformie e-Zamawiający - https://umkatowice.ezamawiajacy.pl Na formularz oferty składa się formularz oferty generowany przez platformę e-Zamawiający oraz załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbieżności w treści obu oświadczeń, za wiążącą Zamawiający uzna treść załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, ze wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania - spełnia warunki udziału w postępowaniu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w formie określonej w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego podmiotu; 4. Dowód wniesienia wadium opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Pełnomocnictwa: a) W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty dołącza się pełnomocnictwo opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa; b) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym – zaleca się 1 odrębny plik dla każdego pełnomocnictwa. 6. Jeśli dotyczy - w przypadku zastosowania materiałów równoważnych - zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej. II. Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III.7.I.2 wykonawca składa zgodnie z wzorami załączonymi do SIWZ. 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów 3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23.podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2023-10-13 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29