Miasto Imielin ogłasza przetarg
- Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 22 54 137
- Data zamieszczenia: 2023-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
Imielińska 81
41-407 Imielin, woj. śląskie
tel. 32 22 54 137
REGON: 276258262 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 2 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 3 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 4 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 5 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 6 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 7- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 8- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 9- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 5 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 10 -Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 6 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 11 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 12 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 14 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 15 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 5 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 16 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 6 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 17- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 7 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 18 -Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 8 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 19 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 9 opisany w SWZ (OPZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku dowalut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszymzamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
Dodano: 2024-01-26 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-08-08 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa i montaż mebli biurowych i wyposażenia biurowego, związanych z realizacją projektu pn. Doposażenie stanowisk pracy oraz szkolenia dla pracowników Urzędu Miasta Lędziny
Dodano: 2023-07-11 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Gminie Lędziny – kolejny etap w zakresie umeblowania w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Lędzinach
Dodano: 2023-06-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia do nowego Przedszkola Miejskiego Nr 2 oraz Żłobka Miejskiego w Imielinie.”
Dodano: 2023-06-26 - Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń przedszkola i żłobka w Starym Cykarzewie
Dodano: 2023-06-12 - Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
Dodano: 2023-03-29 - Wykonanie i najem zabudowy wraz z serwisem technicznym powierzchni punktu szczepień populacyjnych oraz zakup i montaż wykładziny ochronnej w punkcie szczepień
Dodano: 2021-04-29 - Dostawa ergonomicznego wyposażenia stanowisk pracy zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników będących uczestnikami projektu „Eliminowanie zdrowotnych czynników ryzyka w Urzędzie Miejskim w Bieruniu”.
Dodano: 2021-02-15