Przetargi.pl
,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”

Miasto Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, Imielińska 81
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 22 54 137
  • Data zamieszczenia: 2023-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Imielin
    Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 22 54 137
    REGON: 276258262
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.imielin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dostawa mebli i krzeseł wraz z ich montażem oraz innego wyposażenia na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 2 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 3 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 4 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji zadania Inwestycja w kadry - ergonomiczne stanowisko pracy w Urzędzie Miasta Imielin - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 5 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 6 - Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 7- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 8- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 9- Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 5 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 10 -Dostawa mebli i krzeseł wraz z montażem oraz wyposażenia w ramach realizacji programu wieloletniego „SENIOR +” na lata 2021-2025 edycja 2023 - asortyment nr 6 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 11 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 1 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 12 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 2 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 3 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 14 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 4 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 15 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 5 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 16 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 6 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 17- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 7 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 18 -Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 8 opisany w SWZ (OPZ)Część nr 19 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby projektów realizowanych przez Urząd Miasta Imielin w 2023 roku - asortyment nr 9 opisany w SWZ (OPZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki w zakresie:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację następujących dokumentów:1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialnościcywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 20 000 zł, lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku dowalut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o niniejszymzamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w okresie obowiązywania umowy, na warunkach nie gorszych niż w pierwotnej polisie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację wstępnego oświadczenia wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach