Gmina Miasto Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, Pl. Łokietka 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4663000 , fax. 081 4663001
- Data zamieszczenia: 2011-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lublin
Pl. Łokietka 1 1
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4663000, fax. 081 4663001
REGON: 00059419800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych z nadrukiem i logo promocyjnym w ramach realizowanego projektu Marka EkoLublin - II części. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1 przedstawienie Zamawiającemu próbek kolorów i materiałów, które będą użyte do wykonania przedmiotu umowy oraz wykonanie wszystkich prototypów gadżetów wykonywanych podczas realizacji zamówienia. 2.2. wykonanie gadżetów promocyjnych po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych prototypów; 2.3. dostawę gadżetów do siedziby Zamawiającego - Urząd Miasta Lublin, Wydział Projektów Nieinwestycyjnych, ul. Leszczyńskiego 14, 20-069 Lublin. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.4. Część I - wykonanie następujących gadżetów promocyjnych: a) Koszulka - typ: T-shirt; gramatura minimum 190g, kolor czarny (rozmiary damskie i męskie), biały (rozmiary dziecięce), koszulka zapakowana w worek foliowy; Nadruk: technika - sitodruk; nadruk z przodu - logo ekoLublin (3 kolory: Pantone 369C, Pantone 485C, Biały - rozmiary damskie i męskie, Czarny - rozmiary dziecięce); nadruk na karku - sygnet ekoLublin (2 kolory: Pantone 369C, Pantone 485C); nadruk na rękawku - loga unijne (1 kolor: Biały - rozmiary damskie i męskie, Czarny - rozmiary dziecięce ); Rozmiary:męskie i damskie: S, M, L, XL; dziecięce na wzrost: 116,134,140,152 Nakład 500 sztuk - damskie: M-35 szt., L-35 szt., XL-10 szt.; - męskie: L-10 szt., XL-30 szt., XXL-20 szt; - dziecięce: wzrost 116 - 90 szt., wzrost 134 - 90 szt., wzrost 140 - 90 szt., wzrost 154 - 90 szt. b) Plansza edukacyjna - Gra planszowa - gra planszowa + instrukcja + pionki + kostki + żetony o średnicy 10 mm w + pudełko; grubość planszy min. 1,9 mm (tektura kaszerowana, łączenie i brzegi płócienne, nadruk na papierze kredowym naklejonym na tekturę, całość ofoliowana) składany na 2 części; cztery drewniane różnokolorowe pionki, których podstawą jest okrąg o średnicy 10 mm; 2 kostki do gry; 24 kartonowe żetony w kształcie koła o średnicy 10 mm, w trzech kolorach (granatowe - 12 szt., szare - 8 szt., czerwone - 4 szt.); instrukcja - 4 strony formatu A5; 4 woreczki strunowe o wymiarach 70 x 100 mm; opakowanie gry - karton. Instrukcja do gry wraz z projektem zostanie dostarczona po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą Wymiary: format A3, składany na 2 części; nadruk: pełny kolor CMYK Nakład 100 sztuk Część II - wykonanie następujących gadżetów promocyjnych: a) Komplet konferencyjny (elementy wchodzące w skład kompletu: organizer, kalendarz książkowy na 2012 rok, wizytownik albumowy, teczka typu aktówka) - Nakład 100 kompletów. b) Organizer - materiał: skóra ekologiczna; kolor: czarny; zamknięcie na zatrzask magnetyczny; wyposażenie: kieszonki na wizytówki lub karty kredytowe, uchwyt na długopis; wkład kalendarzowy i systemowy; system kalendarza: tydzień na dwóch stronach, w min. dwóch językach (POL, ANG); kolorowe foliowane registry: Plany, Notes, Ważne, Finanse, Osobiste, Informacje (POL, ANG) oraz wkładka teleadresowa; Wymiary: format A6; Nadruku: technika: tłoczenie na zewnętrznej stronie okładki + tampondruk wewnątrz organizera na wewnętrznej stronie okładki. c) Kalendarz książkowy na 2012 rok - okładka: piankowa, foliowana, matowa; kolor okładki: zgodnie z projektem; blok kalendarza szyty oraz dodatkowo klejony; papier: chamois 70g/m2; kolorystyka wnętrza: szaro-czerwona; wyklejki papier 140g/m2; wycinane registry kciukowe; jedna tasiemka - czerwona) układ: 1 dzień na stronie, sobota i niedziela na 1 stronie; kalendarium min 2 języczne (PL, ANG), imieniny i święta, znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca, część informacyjna: plan roczny 2011, 2012, 2013, plan urlopowy, jednostki miar, odległości między miastami, ważne adresy internetowe, telefony alarmowei informacyjne, tel. numery kierunkowe (międzymiastowe i międzynarodowe), kalendarz stuletni, strefy czasowe, plan miesięczny na rok 2013; dodatkowe wyposażenie: mapy na wyklejce - z przodu mapa Europy, z tyłu - mapa Polski; notes teleadresowy zintegrowany z blokiem; Wymiary: format A5; Nadruku: technika: offset, nadruk w pełnym kolorze CMYK; nadruki unijne na wyklejce; d) Wizytownik albumowy - Materiał: skóra ekologiczna; kolor czarny; na zewnętrznej stronie (na środku) metalowa plakietka (miejsce na grawer); wyposażony w kieszonkę na wizytówki osobiste, wkład z folii na min. 72 wizytówki;Wymiary: 23 x 12,5 x 1,6 cm (tolerancja rozmiarowa 2 cm); Nadruk: technika: grawer (na metalowej plakietce logo ekoLublin), tampondruk (na wewnętrznej stronie okładki nadruki unijne - 1 kolor: Biały); e) Teczka typu aktówka - Materiał: skóra ekologiczna; zamykana na zamek błyskawiczny; rączka na grzbiecie teczki; wyposażenie: kieszeń na dokumenty A4 zamykana na zamek, płaska kieszeń; uchwyt na długopis, min 3 kieszonki na wizytówki, ring poczwórny na dokumenty; Wymiary: Min. 38 x 27 x 6,5 cm; Nadruk: technika: tłoczenie na zewnątrz + tampondruk wewnątrz teczki (miejsce do ustalenia) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie, obsługa i promocja imprezy plenerowej wraz z kiermaszem turystycznym oraz grą terenową promującej markę Szlaku Jana III Sobieskiego w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim
Dodano: 2016-06-17 - Wynajem 100 szt. billboardów wraz z usługą wydruku i wyklejenia (dwie kreacje po 50 szt. każda) w następujących miastach: 20 szt. Warszawa, 20 szt. Wrocław, 20 szt. Poznań, 20 szt. Trójmiasto, 20 szt. Kraków
Dodano: 2016-05-24 - Stworzenie i wdrożenie oraz zapewnienie usługi hostingowej strony internetowej www.prow.lubelskie.pl. [OP-IV.272.32.2016.NSZ]
Dodano: 2016-04-15 - Organizacja uroczystej Gali Ambasador Województwa Lubelskiego 2015 i Marki Lubelskie
Dodano: 2016-03-24 - Realizacja działań promocyjnych w projektach unijnych realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-72/15
Dodano: 2015-11-05 - Opracowanie i druk kalendarzy ściennych - II części.
Dodano: 2015-09-11 - Usługa polegająca na opracowaniu materiałów i narzędzi promocji oraz realizacji działań promocyjnych w zakresie artykułów sponsorowanych o projekcie pn. Rozbudowa infrastruktury naukowo - badawczej Uniwersytetu Medycznego w Lublinie spełniającej kryteria Dobrej Praktyki Laboratoryjnej (nr sprawy: UM-ZP-262-54/15)
Dodano: 2015-08-03 - Opracowanie graficzne i druk książki nt. ochrony zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży w ramach Miejskiego Programu Ochrony Zdrowia Psychicznego dla Miasta Lublin na lata 2012 - 2015
Dodano: 2015-07-14 - Wykonanie zadań promocyjnych realizowanych w ramach projektu Promocja marki lokalnej Urszulin - po pracy, Polesie jako części marki regionu z wykorzystaniem narządzi ICT.
Dodano: 2015-07-01 - Realizacja działań promocyjnych w projektach realizowanych przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie (nr sprawy: UM-ZP-262-42/15)
Dodano: 2015-06-18