Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3077545, 058 3077388 , fax. 058 3077325
- Data zamieszczenia: 2009-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
ul. Okopowa 21/27 21/27
80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325
REGON: 00051424200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości WOA.VIII.AD.20.2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 51 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają n/w warunki : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania będącej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3.dysponują niezbędnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż dysponuje co najmniej 5 rzeczoznawcami majątkowymi, z uprawnieniami zawodowymi (w zakresie szacowania nieruchomości zgodne z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami) i doświadczeniem zawodowym (wykonanie usług na minimum 100 operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w celu ustalania odszkodowania przez każdego rzeczoznawcę, w tym co najmniej 50 operatów dla dróg publicznych, przez każdego z rzeczoznawców). wzór formularza wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W tym zakresie Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na co najmniej 200.000 zł. 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego traktowana będzie jako odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: 1.1oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 1.2aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3Polisę, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z dowodem zapłaty składek. 1.4Wykaz, który potwierdza, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 5 rzeczoznawcami majątkowymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, doświadczenia i kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z załączonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane: uprawnienia, tj. uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodne z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, oraz z załączonymi oświadczeniami rzeczoznawców potwierdzającymi ich doświadczenie, tj. potwierdzającymi, że każdy z nich wykonał usługi na minimum 100 operatów szacunkowych wyceny nieruchomości w celu ustalania odszkodowania, w tym co najmniej 50 operatów dla dróg publicznych, przez każdego z nich). wzór formularza wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 2.Dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy (patrz również pkt 4 - wymogi formalne pełnomocnictwa). 3.Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 4.W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5.W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa dokumenty przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. W odniesieniu do dokumentów wymienionych w pkt 1.1,1.3, 1.4 konsorcjum może złożyć jeden wspólny dokument. 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6.1nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Brak jakiegokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie, sprzecznie z treścią SIWZ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału. 8.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji i wycen nieruchomości na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku
Dodano: 2016-03-01 - Zakup usług geodezyjnych na potrzeby miasta Słupska w 2016 roku
Dodano: 2016-03-01 - Usługi rzeczoznawców majątkowych
Dodano: 2016-02-16 - Wykonanie wycen nieruchomości na potrzeby GDDKiA Oddział w Gdańsku z podziałem na 3 części zamówienia
Dodano: 2016-02-09 - Usługa dotyczącą bieżącego sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości dla Gminy Słupsk w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-12-11 - Usługa dotyczącą bieżącego sukcesywnego wykonywania wycen nieruchomości dla Gminy Słupsk w latach 2016 - 2018
Dodano: 2015-11-26 - Wycena nieruchomości na terenie gminy Zblewo w roku 2015
Dodano: 2015-09-23 - Ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności Skarbu Państwa oraz doprowadzenie do ustanowienia służebności przesyłu w związku z realizacją inwestycji drogowych z podziałem na 5 części zamówienia
Dodano: 2015-09-18 - Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Gminy Miasta Gdańska i Skarbu Państwa
Dodano: 2015-08-27 - Wyceny nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych stanowiących własność Skarbu Państwa
Dodano: 2015-07-10