Przetargi.pl
Wykonanie operatów szacunkowych

Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
  • Data zamieszczenia: 2014-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
    ul. Chyliczkowska 14 14
    05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
    REGON: 01327098500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie operatów szacunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości położonych na terenie powiatu piaseczyńskiego dla potrzeb prowadzonych postępowań administracyjnych, zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz aktualnymi przepisami i standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych, na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst: Dz. U. 2004 r. nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). Operaty będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy na podstawie składanych przez ZAMAWIAJĄCEGO zamówień. Zamówienie składa się z dwóch zadań: zadanie nr 1: - 48 szt. operatów, zadanie nr 2: - 64 szt. operatów. Zadanie nr 1 - Wykonanie 48 operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia odszkodowania za drogi gminne, powiatowe, wojewódzkie i krajowe w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz. 872 z późn. zm.) oraz w trybie art. 98 ust. 1 i ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (jednolity tekst: Dz. U. 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm.). Zadanie nr 2 - Wykonanie 64 operatów szacunkowych dla potrzeb określenia wartości nieruchomości, wartości prawa użytkowania wieczystego w celu ustalenia opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste, ustalenie opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego wprawo własności nieruchomości, ustalenia opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu, sprzedaży, dzierżawy, najmu, zamiany, darowizny, ustanowienia służebności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 600 PLN na każde z zadań

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.piaseczno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach